Az autóipari szereplők marketingstratégiájának bemutatása és a koronavírus-járvány piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Brunner Csaba
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Sóstói Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autóipar
gépjármű
koronavírus-járvány (COVID-19)
magyar autópiac
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35786
Leíró adatok
Kivonat:Az autóipar sajátos marketingstratégiájának bemutatása, ezen felül pedig a koronavírus okozta (kényszer)változások bemutatása. A dolgozat célja bemutatni, hogy hogyan változtak meg a fogyasztói magatartások a vírus hatására, illetve milyen jövő előtt áll az autóipar. Az autóipar általános marketingjének alapos vizsgálata, illetve az elvégzett kutatások próbálják bemutatni azokat a dolgokat, amik általánosságban igazak az egész iparágra, majd az kerül bemutatásra, hogy ezeket a dolgokat hogyan változtatta meg a koronavírus és az ehhez kapcsolódó korlátozások.