A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
Elmentve itt :
Szerző: | Gál Gitta |
---|---|
További közreműködők: |
Szabó Edit
Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | arculat - image hírnév imázs nemzetközi vállalatok vállalat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35790 |
Hasonló tételek
Vállalati imázs hatása a munkavállalókra
: Baloghová Éva
Megjelent: (2020)
: Baloghová Éva
Megjelent: (2020)
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
A vállalati imázs-építés komplexitása az éttermi szolgáltatások szektorában Tanulmány a BITE Bakery Café példáján keresztül
: Horák Vanda Erzsébet
: Horák Vanda Erzsébet
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
Turisztikai imázs vizsgálat Pécsen
: Surman Éva
: Surman Éva
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
Turisztikai imázs vizsgálat Abruzzo régióban
: Vigh Dóra Krisztina
: Vigh Dóra Krisztina
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter
: Kondorossy Karolina Eszter
Turisztikai imázs vizsgálat a balatoni üdülőkörzetben
: Pattantyús Petra
: Pattantyús Petra
Turisztikai imázs vizsgálatok-Hargita megye vizsgálata
: Lőrinczi Orsolya
: Lőrinczi Orsolya
Az olaszországi Liguria turisztikai imázs vizsgálata
: Bazsik Orsolya Réka
: Bazsik Orsolya Réka
HR és vállalati imázs - A kiválasztási folyamat hatása a vállalat imázsára az Extreme Digital-eMAG példáján keresztül
: Drávai Viktória Dóra
: Drávai Viktória Dóra
A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül
: Szemán Ágnes
: Szemán Ágnes
Visegrád város imázs vizsgálata a Dunakanyar régióban
: Csaba Dóra
: Csaba Dóra
Turisztikai imázs vizsgálat az Észak-Magyarország régióban
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Gödöllő településfejlesztése, városmarketing tevékenysége és imázs vizsgálata
: Vidák Barbara
: Vidák Barbara
Solt településmarketing tevékenysége és belső imázs vizsgálata
: Németh Zsolt Zsombor
: Németh Zsolt Zsombor
Területi imázs vizsgálata Kalocsa és Környéke esetében
: Salamon Judit
: Salamon Judit
Olasz sajtok fogyasztása az országeredet-imázs tükrében
: Szántó Kitti
: Szántó Kitti
A társadalmi felelősség jelentőségének vizsgálata a Starbucks vállalaton keresztül
: Fejes Dominika
: Fejes Dominika
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
Research of Starbucks' Global Value Chain's Alteration Over a Decade
: Lei Renrui
: Lei Renrui
A Front Office működése és imázs alakító ereje
: Koller Olívia
: Koller Olívia
A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása
: Borlai Sára Bernadett
: Borlai Sára Bernadett
A hazai Starbucks tevékenységének és a fogyasztói szokásoknak az elemzése
: Ambrus Dorottya
: Ambrus Dorottya
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
Az imázs szerepe a public relations-ben a Magyar Telekom imázsa
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
Marketingkommunikációs eszközök egy vállalat imázs és márkaépítése során
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Lanzarote turisztikai imázs vizsgálata és turisztikai kínálatának elemzése
: Hidvégi Vivien
: Hidvégi Vivien
Vállalati stratégia kialakítása, elemzése a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül
: Czibolya Cintia
: Czibolya Cintia
A globális fenntarthatósági vállalások kihívásai a Magyarországi multinacionális vállalatok tükrében a Starbucks vállalat példáján keresztül bemutatva
: Gáspár Judit Lilla
: Gáspár Judit Lilla
Hasonló tételek
-
Vállalati imázs hatása a munkavállalókra
: Baloghová Éva
Megjelent: (2020) -
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia -
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi -
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia -
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita