Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boda Renáta
További közreműködők: Eszes Dr. István
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:direct to fan
online marketing
pandémia hatása
rajongás
zenei előadó
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35791

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35791
005 20210922083323.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Boda Renáta 
245 1 0 |a Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára  |c Boda Renáta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat témája a direct-to-fan marketing stratégia, melyet a független zenei előadók alkalmaznak és ennek alakulása a 2019-es pandémia hatására. Ennek a marketing stratégiának szerves részét képezik a társasági oldalak, az előadó saját weboldala, és egyéb kommunikációra használható applikációk, közösségi terek. A dolgozat célja feltárni a direct-to-fan marketing működésének sikerét, azt, hogy hogyan alkalmazzák a zenei előadók az online tereket a rajongóikkal való kommunikációhoz. Továbbá megérteni a rajongók világát és ezek alapján megvizsgálni az előadók és rajóngóik kapcsolatát és a pandémia hatását erre a kapcsolatra. 
695 |a direct to fan 
695 |a online marketing 
695 |a pandémia hatása 
695 |a rajongás 
695 |a zenei előadó 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35791/1/Boda_Ren%C3%A1ta_A51VO5.pdf  |z Dokumentum-elérés