Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára
Saved in:
Main Author: | Boda Renáta |
---|---|
Other Authors: |
Eszes Dr. István
Miskolczi Tibor András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | direct to fan online marketing pandémia hatása rajongás zenei előadó |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35791 |
Similar Items
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina
: Palatinus Bettina
Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja
: Szele Domonkos Tibor
: Szele Domonkos Tibor
Mi fán terem a CSR?
: Major Beáta
: Major Beáta
Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
: Muhari Tamara
: Muhari Tamara
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi
: Khuc Thi Hue Chi
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a hazai zenei előadók népszerűségének fenntartása érdekében
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
Dél-Korea kulturális diplomáciájának bemutatása, különös tekintettel kapcsolatára a Hallyu jelenségével
: Zergényi Vivien
: Zergényi Vivien
Oroszország külpolitikájának néhány kérdése a posztszovjet korszakban, különös tekintettel Lettországgal fennálló kapcsolatára
: Széles Alexandra Anna
: Széles Alexandra Anna
Németország energiapolitikája, kitekintve az Északi Áramlat 2 megépítésére és az Európai Unió és Oroszország kapcsolatára
: Bodri Nikolett
: Bodri Nikolett
Korean direct investments in Hungary
: Han Seunghwa
: Han Seunghwa
Chile szerepe a latin-amerikai régióban, illetve külkapcsolati rendszere, különös tekintettel az Európai Unióval való kapcsolatára
: Tomojzer Dóra
: Tomojzer Dóra
Direct marketing analysis of an electronic property protection company for residential clients
: Soós Izsák
: Soós Izsák
A pandémia hatása a globális gazdaság működésére az elektronikus kereskedelem térnyerése
: Bíró Renáta
: Bíró Renáta
The Characteristics of Foreign Direct Investments of Hungary
: Zettelmayer Tibor
: Zettelmayer Tibor
Outward direct investment of the Russian Federation
: Tcyrempilova Serzhena
: Tcyrempilova Serzhena
A fiatal felnőttek médiafogyasztási szokásainak változása a YouTube megjelenésével – a televízió és a YouTube kapcsolatára fókuszálva
: Dózsa Zsófia
: Dózsa Zsófia
Pandémia hatása a gazdaságra
: Sebők Zsófia
: Sebők Zsófia
Factors of attractivness of foreign direct investments Case of Tunisia
: Labib Salma
: Labib Salma
Hungary as an opportunity in the international direct tax planning
: Horváth Dávid
: Horváth Dávid
Les investissements directs étrangers en Hongrie
: Nguyen-Ho Bao Long
Published: (2016)
: Nguyen-Ho Bao Long
Published: (2016)
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
Femvertising – A feminista marketing stratégia hatása a magyar női fogyasztókra
: Farkas Brigitta
: Farkas Brigitta
A pandémia hatása az európai légiközlekedésre
: Kolesza-Cseplye Szabina
: Kolesza-Cseplye Szabina
Online marketing stratégia bevezetése egy kisvállalkozásnál
: Burján Kira Beatrix
: Burján Kira Beatrix
A direct banking szolgáltatások elterjedésének hatása Magyarországon a kis- és középvállalkozások bankhasználatára
: Fehér Antónia
: Fehér Antónia
Online marketing a pandémia ideje alatt
: Veres Boglárka
: Veres Boglárka
Reasons for the Foreign Direct investment decline trend South Africa
: Menoe Lebogang Priscilla
: Menoe Lebogang Priscilla
The effect of foreign direct investment in the Mongolian economy growth
: Enkhdelger Lkhagvajav
: Enkhdelger Lkhagvajav
The impact of Chinese foreign direct investment on Laos economy
: Phavisone Khamsavanh
: Phavisone Khamsavanh
Foreign direct investment in Turkey. What are the locational factors?
: Babayev Parviz
: Babayev Parviz
The impact of Foreign Direct Investment on economic growth in Hungary
: Tuska Rita Judit
: Tuska Rita Judit
Navigating Foreign Direct Investment in Hungary Insights into Key Investor Countries In Hungary and Incentives
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Foreign Direct Investment and Economic Growth in Azerbaijan An Examination of Theories and Correlations
: Nabiyeva Aynur
: Nabiyeva Aynur
Sztenderdizálható online marketing stratégia a KKV szektorban
: Zaleczky István Dániel
: Zaleczky István Dániel
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
A pandémia hatása a digitális pénzügyeinkre
: Vámos Stella Krisztina
: Vámos Stella Krisztina
A pandémia hatása a rendezvények világára
: Hajdó Patrik Márk
: Hajdó Patrik Márk
A franchise átadó marketingkommunikációs lehetőségei a kettős marketing stratégián belül
: Boda Renáta
: Boda Renáta
Dual education as a new strategic direction in higher education
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2016)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2016)
Similar Items
-
A zenei marketing fontossága egy kezdő előadóként
: Palatinus Bettina -
Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja
: Szele Domonkos Tibor -
Mi fán terem a CSR?
: Major Beáta -
Médiaszemélyiségek és előadók megjelenése a rendezvényszervezésben
: Muhari Tamara -
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi