A MÁV Zrt. belső kommunikációs csatornái kiemelt figyelemmel az online felületen megjelenő Vasutas Magazinra
Saved in:
Main Author: | Dér Andrea |
---|---|
Other Authors: | Pólya Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | belső kommunikáció belső kommunikáció fejlesztése employer branding marketing-PR marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35797 |
Similar Items
NEMZETI KONYHÁK MEGJELENÉSE MIAMI ÉTTERMEIBEN, KIEMELT FIGYELEMMEL AZ ALLERGÉNEKRE
: Szabó Diána
: Szabó Diána
A kávéfogyasztás jellemzői, vizsgálata, kiemelt figyelemmel a kapszulás termékekre
: Bagó Szimóna
: Bagó Szimóna
Pénzforgalmi szolgáltatások a magyar bankszektorban - kiemelt figyelemmel a vállalati szférára
: Szabó Diána Ilona
: Szabó Diána Ilona
A Consumer Generated Marketing előretörésének új csatornái A bevonódás digitális eszközei
: Klagyivik Zsolt
Published: (2013)
: Klagyivik Zsolt
Published: (2013)
A MÁV-HÉV Zrt. készletgazdálkodása, különös figyelemmel a védőeszközök és védőruhák biztosításának folyamatára
: Csillagvári Lilla Tünde
: Csillagvári Lilla Tünde
Női hetilapok piacának elemzése, különös tekintettel a Meglepetés magazinra
: Hajdú Rita
Published: (2007)
: Hajdú Rita
Published: (2007)
Családi vállalkozások generációváltásához kapcsolódó kihívásainak elemzése, kiemelt figyelemmel egy mikrovállalkozás esetében
: Sevcsuk Loretta Karina
: Sevcsuk Loretta Karina
A konszolidált beszámoló készítési kötelezettség vizsgálata, kiemelt figyelemmel a mentesíthetőségi lehetőségekre
: Urbanics Roxána
: Urbanics Roxána
Teljeskörű ügyintézői KPI-térkép kialakítása online, céges felületen
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
Az EU-Japán szabadkereskedelmi megállapodás várható hatásai kiemelt figyelemmel az autóipari szektorra
: Kassai Krisztina
: Kassai Krisztina
A Vállalati érték meghatározása a gyakorlatban, kiemelt figyelemmel a tulajdonosi érték növelésére
: Heuschmidt Ádám Sándor
: Heuschmidt Ádám Sándor
Hollandia gazdasági kapcsolatai volt gyarmataival a 21.században,- kiemelt figyelemmel Curaçao-ra
: Kovács Luca
: Kovács Luca
A BI-KA Logisztika Kft. lehetőségei a vasutas árutovábbítás terén
: Gulyás Armand
: Gulyás Armand
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Az Európai Unió és Kína közötti kapcsolatok, kiemelt figyelemmel Magyarország és Kína viszonyára
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
Szántóföldi növénytermesztés adatvizualizációja Power BI felületen a Mezőfalvai Zrt. cégcsoportjában
: Cselyuszka Balázs
: Cselyuszka Balázs
A Metró Infrastruktúra Főmérnökség üzemeltetési költségeinek bemutatása, jellemzői, kiemelt figyelemmel a DBR metróvonal létszámszükségletére, és üzemeltetési feladataira
: Gálig Tímea
: Gálig Tímea
Piacvezető vállalkozás rövid távú pénzügyi terve és annak utólagos elemzése, kiemelt figyelemmel egy új értékesítési pont beruházására
: Baracsi Gabriella
: Baracsi Gabriella
Mozgóképes tartalmak és a marketing kapcsolata az internetes felületen
: Balázs Viktor
: Balázs Viktor
A maastrichti konvergencia-kritériumok kritikus elemzése a globális válság utáni gazdasági környezetben kiemelt figyelemmel a fiskális kritériumok teljesítésére
: Ostorházi Gréta
: Ostorházi Gréta
A MÁV Zrt. image-építése a Kommunikációs Igazgatóság szervezésében
: Udvari Tamás
: Udvari Tamás
A munkahelyen megjelenő sztereotípiák
: Ladányi Nikolett
: Ladányi Nikolett
Kommunikáció gyakorlati jelentősége a MÁV-START példáján keresztül
: Ughy Renáta
: Ughy Renáta
A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában
: Schwartz Kinga
: Schwartz Kinga
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
Indirekt beszállítók teljesítményének figyelemmel kísérése és fejlesztése
: Tolnai Boglárka
: Tolnai Boglárka
Környezetvédelem mint a vállalatoknál megjelenő versenyelőny
: Metykó Alexandra
: Metykó Alexandra
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra
: Répási Cintia Dóra
Online márkaépítés Új kommunikációs platformok az internet felületén
: Marsenic Mercedes
: Marsenic Mercedes
Autóipari gyártási alkatrészek jóváhagyási folyamatának bemutatása elektronikus felületen és annak fejlesztéséhez való javaslatok
: Szabó Márton Balázs
: Szabó Márton Balázs
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti
: Nemes Kitti
Gyermekek szerepeltetése a közösségi médiában megjelenő reklámposztokban
: Kecskeméti Klaudia
: Kecskeméti Klaudia
A kereskedelmi médiában megjelenő erőszak társadalmi vetülete
: Marton Evelin Petra
: Marton Evelin Petra
Spanyolország gazdasága, különös figyelemmel Katalónia gazdaságára és autonóm törekvéseire
: Árvay Brigitta
: Árvay Brigitta
A GAZDASÁGI VÁLSÁGOK TERMÉSZETÉBEN MEGJELENŐ VÁLTOZÁSOK ELMÉLETI ÖSSZEFÜGGÉSEI
: Cora Anna Krisztina
: Cora Anna Krisztina
A televízió képernyőjén megjelenő erőszak és a gyermekek
: Bakos Kinga
: Bakos Kinga
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta
: Sidó-Tahin Sarolta
Munkahelyi belső kommunikáció - Stressz megjelenése és annak csökkentése
: Vietorisz Andrea
: Vietorisz Andrea
Munkahelyi belső kommunikáció - Stressz megjelenése és annak csökkentése
: Vietorisz Andrea
: Vietorisz Andrea
Similar Items
-
NEMZETI KONYHÁK MEGJELENÉSE MIAMI ÉTTERMEIBEN, KIEMELT FIGYELEMMEL AZ ALLERGÉNEKRE
: Szabó Diána -
A kávéfogyasztás jellemzői, vizsgálata, kiemelt figyelemmel a kapszulás termékekre
: Bagó Szimóna -
Pénzforgalmi szolgáltatások a magyar bankszektorban - kiemelt figyelemmel a vállalati szférára
: Szabó Diána Ilona -
A Consumer Generated Marketing előretörésének új csatornái A bevonódás digitális eszközei
: Klagyivik Zsolt
Published: (2013) -
A MÁV-HÉV Zrt. készletgazdálkodása, különös figyelemmel a védőeszközök és védőruhák biztosításának folyamatára
: Csillagvári Lilla Tünde