Reklámok világa, fajtái, jellemzői, illetve a televíziós reklámok befolyása és pszichológiai kihatásai a fogyasztókra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baráth Márk
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:reklám
reklámeszközök
reklámpszichológia
reklámtevékenység
televízió
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35799
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban szó van a reklámok fajtáiról és azok kialakulásáról, a televíziós reklámok indulásáról, időzítésükről, illetve a televíziós műsorok szezonalitásába is betekintettem kicsit. Ezen felül pár konkrét reklám elemzésébe is belementem, ezek után jött a sokat taglalt rész, amiből kiderülhettek azok a dolgok, hogy mitől lehet jó egy reklám, illetve kitértem a reklámok pszichológiájára is. Végül az utolsó fejezet egy primer kutatással zárult, ahol leginkább a televíziós reklámok fogyasztókra való befolyását vizsgáltam.