A marketingkommunikáció bemutatása az online marketing eszközein keresztül egy reformélelmiszereket értékesítő vállalkozásnál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dobos Panna Zsuzsanna
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:biotermékek
kereskedelem
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35802
Leíró adatok
Kivonat:A világ folyamatosan változik. Egymást váltják a különböző trendek, az élet minden területén. Legyen szó akár az öltözködésről, akár az emberek életstílusáról, életszemléletéről. Ami tegnap még „menőnek” számított az egy pillanat alatt feledésbe merülhet. A környezettudatos életmód gondolata, viszont már jóval korábban felmerült. Az embereket régóta foglalkoztatja ez a téma és az évek, illetve évtizedek alatt egyre többen ismerték el ennek fontosságát. Ez megmutatja számunkra, hogy időről-időre, mennyit változik az emberek felfogása. Dolgozatom alaptémája a környezetvédelemmel szorosan összefüggő reform, más néven mentes élelmiszerek és az ehhez általában hozzátartozó gondolkodásmód népszerűsége lesz.