A marketingkommunikáció bemutatása az online marketing eszközein keresztül egy reformélelmiszereket értékesítő vállalkozásnál
Elmentve itt :
Szerző: | Dobos Panna Zsuzsanna |
---|---|
További közreműködők: | Oravecz Titanilla Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | biotermékek kereskedelem közösségi média marketingkommunikáció online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35802 |
Hasonló tételek
COVID hatásának vizsgálata a rendszerkockázat mérési eszközein keresztül
: Mészáros Petra Klára
: Mészáros Petra Klára
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Marketing kialakítása, elemzése egy családi vállalkozásnál
: Schwarcz Barbara Andrea
: Schwarcz Barbara Andrea
Egy gyógyhatású készítményeket értékesítő vállalkozás indításának tervezése
: Varga István
: Varga István
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Online marketingkommunikáció bemutatása az e-kereskedelemben egy konkrét példán keresztül.
: Troll Kitti
: Troll Kitti
Az online marketingkommunikáció bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Kiss Bálint
: Kiss Bálint
Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak
: Biró Borostyán Petra
: Biró Borostyán Petra
Az online marketing és szerepe a szállodaiparban, valamint a tervezett vállalkozásnál
: Schütz Alexandra
: Schütz Alexandra
A marketingkommunikáció kialakítása egy, a reformélelmiszerek piacán vezető magyar kereskedelmi vállalkozásnál
: Vágó Tibor
: Vágó Tibor
Laci Húsbolt, mint egyéni vállalkozás értékesítő tevékenységének elemző bemutatása
: Nagy-Szatmári Szilvia
: Nagy-Szatmári Szilvia
Az EKÁER rendszer bevezetésének és működésének bemutatása a MARS Magyarország Értékesítő Bt.-n keresztül
: Molnár Alexandra Éva
: Molnár Alexandra Éva
A termelői értékesítő szervezetek életútjának a bemutatása a Nógrád TÉSZ Kft-n keresztül
: Puruczki Eszter
: Puruczki Eszter
Makrokörnyezet szerepe a marketing mix kialakításában, egy árutermelő, értékesítő és szolgáltató kisvállalkozás vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
Egy angol nyelvű könyveket értékesítő vállalat üzleti tervének elkészítése
: Fülöp Fanni
: Fülöp Fanni
Teljesítménymenedzsment elemzése egy vállalkozásnál
: Messererné Börcsök Judit
: Messererné Börcsök Judit
Kockázatkezelés egy energiaszolgáltató vállalkozásnál
: Banók Csaba Ferenc
: Banók Csaba Ferenc
Termelői Értékesítő Szervezetek életútja, gazdasági lehetőségeinek bemutatása a Nógrád TÉSZ Kft. beszámolójának elemzésén keresztül
: Puruczki Eszter
: Puruczki Eszter
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI TELJESÍTMÉNY ÉS AZ ÉRZELMI INTELLIGENCIA KAPCSOLATÁNAK VIZSGÁLATA EGY TERMÉKEKET ÉRTÉKESÍTŐ VÁLLALAT GYAKORLATÁN KERESZTÜL
: Szolcsák Anett
: Szolcsák Anett
Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Lengyel Zsombor
: Lengyel Zsombor
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Jakubek Dániel
: Jakubek Dániel
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Kralj Alex
: Kralj Alex
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: György Ivett
: György Ivett
Fogyasztói magatartás és a hatékony kommunikáció modelljének kapcsolata Anyák napi online kampánytervezés a La Boite ajándékdobozokat értékesítő webshop számára
: Barsi Zsuzsanna
: Barsi Zsuzsanna
A humán erőforrás menedzsment szerepe az értékesítő csapatok munkájában
: Ladányi Gabriella
: Ladányi Gabriella
Online értékesítés szerepe a hazai piacokon, fogyasztói szokásokra gyakorolt hatások élelmiszereket értékesítő vállalkozások esetén
: Spanics Máté Zsolt
: Spanics Máté Zsolt
Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése
: Boncz Anna Mária
: Boncz Anna Mária
Egy természetes összetételű kozmetikumokat értékesítő vállalkozás létesítése és bevezetése a piacra
: Földi Bianka Johanna
: Földi Bianka Johanna
MOL MAGYARORSZÁG A magyar üzemanyag-értékesítő kiskereskedelmi piac átvilágítása egy sikeres magyar vállalat bemutatásán keresztül
: Vágvölgyi Pál
: Vágvölgyi Pál
Marketingkommunikáció egy online kereskedelmi vállalatnál
: Urbán Petra
: Urbán Petra
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly
: Kottner Károly
Az operatív pénzügyi tervezés egy nemzetközi vállalkozásnál
: Kása Attila
: Kása Attila
Az áruforgalmi tevékenység elemzése egy kereskedelmi vállalkozásnál
: Árvai Arnold István
: Árvai Arnold István
AP Marketing Kft. marketingkommunikációs bemutatása
: Simon Dóra Kitti
: Simon Dóra Kitti
Kapcsolati marketing bevezetése az Árivár Team Kft. biztonságtechnikai vállalkozásnál
: Szentivánszky Sára
: Szentivánszky Sára
Sötét mintázatok vizsgálata a hazai, divatipari termékeket értékesítő webshopokban
: Hajnal György
: Hajnal György
Kontrolling rendszer bevezetése egy családi vállalkozásnál
: Törő Bettina
: Törő Bettina
Hasonló tételek
-
COVID hatásának vizsgálata a rendszerkockázat mérési eszközein keresztül
: Mészáros Petra Klára -
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell -
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna -
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra -
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán