AFidesz szavazóbázisa és kampányainak politikai marketing szemléletű elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Ádám Henriett Emília |
---|---|
További közreműködők: |
Gyene Dr. Pál István
Marosán Bence Péter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kommunikációs csatornák közösségi média szavazóbázis társadalom választási kampány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35814 |
Hasonló tételek
A Whirlpool Magyarország Kft. Digitális kommunikációs kampányainak elemzése
: Holinszky Teodóra
: Holinszky Teodóra
Egy sportlétesítményt üzemeltető vállalkozás marketing szemléletű elemzése
: Orgon Béla
: Orgon Béla
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
Családi kisvállalkozás marketing szemléletű bemutatása
: Éllő Tamás
: Éllő Tamás
A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása
: Perényi Miklós Péter
: Perényi Miklós Péter
Az Ostoros-Novaj Bor Zrt. marketing szemléletű elemzése
: Polyák Robin Norman
: Polyák Robin Norman
A befolyásolás pszichológiájának vizsgálata a The Coca-Cola Company kampányainak bemutatásán keresztül
: Ványi Enikő Marianna
: Ványi Enikő Marianna
A vákuumpumpa ipar marketing szemléletű bemutatása
: Berber Detti Boglárka
: Berber Detti Boglárka
A BIS Hungary Kft. marketing szemléletű bemutatása és elemzése
: Kis Norman Imre
: Kis Norman Imre
A fogyasztási szokásokat befolyásoló tényezők marketing szemléletű vizsgálata a gyógyszeriparban
: Novotný Ádám
: Novotný Ádám
Coaching szemléletű vezetés
: Hutter Lilla Bella
: Hutter Lilla Bella
Coaching szemléletű vezetés
: Erdeiné Beviz Elvira
: Erdeiné Beviz Elvira
A Malév Rt. 2001-es marketingkommunikációs tevékenysége, különös tekintettel a bázisév kampányainak médiaelemzésére
: Pataki Andrea
: Pataki Andrea
Politikai marketing eszközök
: Fekete András
: Fekete András
A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata
: Ács Zoltán Gergely
: Ács Zoltán Gergely
Szolgáltatásmarketing a pénzügyi tanácsadó piacon és az OVB Kft marketing szemléletű elemzése.
: Hennel Bora
: Hennel Bora
A Neuzer Kft. belföldi nagykereskedelmi divíziójának marketing szemléletű bemutatása
: Tőke Szabolcs
: Tőke Szabolcs
A Sauska Borászat, mint a Villányi Borvidék meghatározó borászatának marketing szemléletű elemzése
: Opauszki Viktória
: Opauszki Viktória
A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata
: Kereszty Domos
: Kereszty Domos
Vállalati tevékenység értéklánc-szemléletű vizsgálata
: Pokorni Milán Gábor
: Pokorni Milán Gábor
Politikai marketing és a választó
: Sőregi Ifj. Tibor
: Sőregi Ifj. Tibor
A marketing szemléletű innováció kialakításának kérdései egy üzleti vállalkozás gyakorlatában
: Tóth József Krisztián
: Tóth József Krisztián
A K&H BANK 2008. ÉVI NYÁRI MEGTAKARÍTÁSI KAMPÁNYAINAK SZÜKSÉGESSÉGE ÉS ELEMEI A HAZAI PIACI VISZONYOK KÖZÖTT
: Szeleczky Áron
: Szeleczky Áron
Útban a coach szemléletű vezetés felé
: Kun Szabó Istvánné
: Kun Szabó Istvánné
Coaching szemléletű vezetés a munkavállaló szemszögéből
: Miklós-Farkas Nikoletta
: Miklós-Farkas Nikoletta
A vállalati tevékenység értéklánc-szemléletű vizsgálata
: Karban Ivett
: Karban Ivett
A vállalati tevékenység értéklánc-szemléletű vizsgálata
: Karban Ivett
: Karban Ivett
Marketing és termékfejlesztés a politikai kommunikációban
: Hornicsár Petra
: Hornicsár Petra
A WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft. stratégiai szemléletű elemzése
: Seres Anita
: Seres Anita
Az identitáspolitika jelenségének áttekintése és marketing szemléletű vizsgálatának jelentősége a posztmodern korban
: Hegyvári Gyula Dániel
: Hegyvári Gyula Dániel
Politikai marketing, avagy Barack Obama kampánygyőzelme
: Buza Nikolett
: Buza Nikolett
A fogyasztói magatartás változásának finanszírozói szemléletű vizsgálata
: Lendvay Petronella
: Lendvay Petronella
Coaching szemléletű vezetés egy teljesítményorientált szolgáltató gyakorlatában
: Gelencsér Ildikó
: Gelencsér Ildikó
Gondolatok a piacgazdasági rendszer különböző szemléletű megközelítéséről
: Vereckei László
Megjelent: (2010)
: Vereckei László
Megjelent: (2010)
Magyarország és Szíria gazdasági, politikai és kulturális kapcsolatainak elemzése
: Márton Ádám
: Márton Ádám
Politikai marketing a 2022-es választások gyakorlatában
: Szabados Endre
: Szabados Endre
A teljesítmény és pénzforgalmi szemléletű számviteli rendszer összehasonlítása
: Jáger Judit
: Jáger Judit
Gyál város sportfejlesztési koncepciójának marketing szemléletű elemzése és hatékonyságának felmérése a lakosság Z generációhoz tartozó tagjai körében
: Tifán-Tomka Tibor
: Tifán-Tomka Tibor
Árajánlatkiadási folyamat lean szemléletű fejlesztése egy szállítmányozó vállalatnál
: Juracsek Attila
: Juracsek Attila
Wallis Motor Pest Kft. pénzügyi szemléletű elemző bemutatása
: Mag Levente
: Mag Levente
Hasonló tételek
-
A Whirlpool Magyarország Kft. Digitális kommunikációs kampányainak elemzése
: Holinszky Teodóra -
Egy sportlétesítményt üzemeltető vállalkozás marketing szemléletű elemzése
: Orgon Béla -
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin -
Családi kisvállalkozás marketing szemléletű bemutatása
: Éllő Tamás -
A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása
: Perényi Miklós Péter