Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében
Saved in:
Main Author: | Bosnyák Marcell Boldizsár |
---|---|
Other Authors: |
Szabó János
Szabó Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | internetmarketing kommunikációs eszközök kommunikációs módszerek marketing marketingeszközök marketingkommunikáció marketingstratégiák online marketing online reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35815 |
Similar Items
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea
: Molnár Lea
A közösségi média szerepe a vállalkozások marketingtevékenységében
: Nádasdy Viktória
: Nádasdy Viktória
Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában
: Papp Gabriella
: Papp Gabriella
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében
: Szabó Kata
: Szabó Kata
A FACEBOOK SZEREPE A STUDIO ITALIA OLASZ UTAZÁSI IRODA MARKETINGTEVÉKENYSÉGÉBEN
: Breitenbach Angéla
: Breitenbach Angéla
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében
: Fórizs Réka Judit
: Fórizs Réka Judit
Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében
: Kormos Panni
: Kormos Panni
Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
Toborzási és Kiválasztási Módszerek, Eszközök Átalakulásának Vizsgálata
: Bereczky Norbert Zoltán
: Bereczky Norbert Zoltán
Innovatív módszerek és online eszközök alkalmazása a turisztikai tárgyak oktatásában
: Dancsó Beáta
: Dancsó Beáta
Pénzmosási technikák, módszerek és eszközök
: Lázár Csaba
: Lázár Csaba
Az értékesítési módszerek és gyakorlatok összehasonlítása kis- és multinacionális cégek esetén
: Kiss Zsolt
: Kiss Zsolt
Új üzletág bevezetésének hatása tradicionális cégek termékpolitikájára
: Sereg Réka Klára
: Sereg Réka Klára
A magyar labdarúgóklubok marketingkommunikációs stratégiái
: Kőszegi Soma Sándor
: Kőszegi Soma Sándor
A családi cégek helyzete váláskor az új Ptk. tükrében
: Kertész Gábor
Published: (2016)
: Kertész Gábor
Published: (2016)
Stratégiai controlling módszerek alkalmazása egy papíripari vállalat esettanulmányában
: Kocsi Hajnalka
: Kocsi Hajnalka
A Flowell csoport új mérnöki szolgáltatásának piaci bevezetése az alkalmazható marketing módszerek és eszközök tükrében
: Veszelszki Csaba
Published: (2013)
: Veszelszki Csaba
Published: (2013)
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Logisztikai cégek vizsgálata webanalízissel
: Wollner Domonkos
: Wollner Domonkos
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
Marketingkommunikációs eszközök használata a Kemma.hu online hírportálon 2019-2020
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
A tanulás hatékonyságát elősegítő módszerek és eszközök
: Dányi Imre
: Dányi Imre
Folyamatjavítási eszközök és módszerek bemutatása a nagyvállalatoknál
: Győri Patrik Botond
: Győri Patrik Botond
Új módszerek a gazdasági alapképzések matematikaoktatásában
: Rendek Csaba
Published: (2018)
: Rendek Csaba
Published: (2018)
Stratégiai controlling módszerek alkalmazása egy nemzetközi nagyvállalat példáján keresztül
: Wágner Tímea
: Wágner Tímea
A pálinkagyártók marketingkommunikációs stratégiái A kereskedelmi főzdék márkaépítési és kommunikációs tevékenységének elemzése
: Kláben Tamás
: Kláben Tamás
Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata
: Hajzer Dóra
: Hajzer Dóra
Az online gépjármű értékesítés, mint új alternatívája az autóértékesítésnek
: Niazi Atel
: Niazi Atel
Online marketingkommunikációs eszközök és azok gyakorlati alkalmazása a Merkapt Zrt.-nél
: Magyari Csaba László
: Magyari Csaba László
A tőzsdei cégek osztalékpolitikájának vizsgálata
: Tarczal Lajos
: Tarczal Lajos
A tőzsdei cégek osztalékpolitikájának vizsgálata
: Fekete Krisztián
: Fekete Krisztián
A tőzsdei cégek osztalékpolitikájának vizsgálata
: Vitos Norbert
: Vitos Norbert
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
: Karancsi Viktória
: Karancsi Viktória
A disztribútor cégek tevékenységének bemutatása, a Dunapro Holding Hungary Kft. stratégiai elemzésén keresztül
: Bodor Lilla
: Bodor Lilla
Online marketing eszközök vizsgálata az OTP Ingatlanpontnál
: Kondorosi Kinga
: Kondorosi Kinga
Új módszerek a japán tiszteleti nyelv oktatásában
: Székács Anna
Published: (2001)
: Székács Anna
Published: (2001)
Az Invián, mint online utazásközvetítő irodán belüli marketingkommunikáció, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat
: Sándor Nikolett
: Sándor Nikolett
Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
: Gyurgyovits Éva
: Gyurgyovits Éva
Similar Items
-
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea -
A közösségi média szerepe a vállalkozások marketingtevékenységében
: Nádasdy Viktória -
Human-to-Human marketingkommunikációs eszközök a B2B cégek stratégiájában
: Papp Gabriella -
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra -
A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében
: Szabó Kata