A légiforgalom marketing és kommunikációs eszközei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balázs Renáta Klára
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatok
ábraelemzés
ábrák
légiforgalom
munka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35819

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35819
005 20210922083418.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Balázs Renáta Klára 
245 1 2 |a A légiforgalom marketing és kommunikációs eszközei  |c Balázs Renáta Klára  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a BevezetésZáródolgozatom témája a légiforgalom, bővebben „A légiforgalom marketing és kommunikációs eszközei” Azért erre a témára esett a választás, mert itt dolgozom és itt végeztem a szakmai gyakorlatomat. Munkám során a légiosztály szállítmányozási folyamatait látom el export-import részlegen. Napi feladataim közé tartoznak a ripotok készítése, járatok foglalása, számlák kitöltése, iktatás, lefűzése, napi kapcsolattartás az ügyfelekkel és a fuvarlevelek nyilvántartása. Mivel a mindennapi tevékenységemben leginkább kommunikációs feladatokat látok el a reptér számára ezért úgy gondolom, hogy kellő képen bele látok a kommunikációs folyamatokba.             Záródolgozatom elméleti és gyakorlati részére egyaránt felszeretném építeni a légiforgalomhoz kapcsolódó kommunikációs és marketing tényezőket. Első lépésként szakirodalmi áttekintést fogok készíteni a legfontosabb hazai és nemzetközi források alapján. Első hallásra érdekes lehet, hogy a légiforgalmat a kommunikáció és a marketinggel szeretném összekapcsolni, viszont ezen a terület is találkozhatunk a kommunikáció és a marketingeszközeivel. A szakirodalmi áttekintést egyértelmű képet fog mutatni arról, hogy a kommunikáció és a marketing hogyan mutatkozik meg a légiforgalom számos területén, a reptéren, utazásaink vagy a munkánk során. Dolgozatom második részében bővebben befogom mutatni a légiforgalom marketingfolyamatait, megfogom említeni a reptér marketing és kommunikációs eszközeinek a konkrét tényezőit egy-egy életszerű példát alkalmazva. Végezetül a primer kutatás eredményét fogom összegezni és következtetéseket levonni belőle. A kutatás célja a légiforgalmi szolgáltatások és az utasok közötti kapcsolat felmérése. Célom, hogy a dolgozatom az olvasók számára egy jól értelmezhető képet mutasson a légiforgalom kommunikációs és marketingeszközök folyamatairól, valamint a reptér és a légiforgalom számos terület bemutatása, és ismertetése. 
695 |a adatok 
695 |a ábraelemzés 
695 |a ábrák 
695 |a légiforgalom 
695 |a munka 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35819/1/Bala%CC%81zs%20Rena%CC%81ta%20Kla%CC%81ra_Za%CC%81ro%CC%81dolgozat%201..pdf  |z Dokumentum-elérés