Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baranyi Gabriella
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
marketingeszközök
vállalati marketing
vállalkozás marketingstratégiája
zöld marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35852

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35852
005 20210922083531.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Baranyi Gabriella 
245 1 3 |a Az online házhozszállítás marketingje megemlítve a Kifli.hu Shop KFT-t  |c Baranyi Gabriella  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban azt fogom vizsgálni, hogy az online élelmiszerházhozszállítás ágazati stratégiája hogyan működik, hogyan alakította át a piacot, illetve kitérek a marketinges lehetőségekre is. Szeretném érinteni dolgozatomban az online házhozszállítás előnyeit és hátrányait is. Jelenleg a Kifli.hu SHOP Kft cégnél dolgozom ennek köszönhetően részletesen be tudom mutatni magát a céget és hogy hogyan alkalmazza a Kifli a marketing stratégiáját a hazai piacra éleződve és hogyan lett egy cseh startupból az a cég, amely most nyitja ki kapuit Ausztria és Németország előtt. Hogyan sikerült egy cseh startup céget a nulláról nemzetközivé alakítani. 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a vállalati marketing 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
695 |a zöld marketing 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35852/1/Z%C3%81R%C3%93DOLGOZAT%202021.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35852/2/Nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés