A startupok sikerének titka a digitális marketing és a brand building nézőpontjából
Saved in:
Main Author: | Borbély Tamás Attila |
---|---|
Other Authors: |
Kopcsay Dr. László
Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | brand buyer persona modell(ek) storytelling stratégia tényezők vásárló |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35857 |
Similar Items
Spanyolország, mint textilipari nagyhatalom, avagy a Mango sikerének titka
: Juhász Dóra
: Juhász Dóra
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter
: Bera Eszter
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka
: Berta Sára Boglárka
Egy válságálló cégcsoport sikerének titka, avagy Az Inditex Group üzletpolitikája
: Czine Viktória
Published: (2014)
: Czine Viktória
Published: (2014)
Fókuszban a finn felnőttoktatás Mi a finn felnőttoktatás sikerének a titka?
: Krizsán Dóra
: Krizsán Dóra
A Front Office sikerének titka- az információszolgáltatás fontossága- a Mercure Budapest Buda Szállodában
: Boros Gabriella
: Boros Gabriella
Experiential marketing in building a brand - The future of event organization
: Laki Melinda
: Laki Melinda
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc
: Rigó Ferenc
The operation, brand building and marketing tools of plastic-free groceries in Hungary
: Rudolf Rebeka Mónika
: Rudolf Rebeka Mónika
The role of privacy and sustainability concerns in brand building among Millennial and Generation Z consumers on the mobile device market ‘The Honest Smartphone Brand’
: Kazsuk Tamás
: Kazsuk Tamás
How self-employed and micro enterprises build their personal brand
: Sczigel Dóra Cintia
: Sczigel Dóra Cintia
Athletes brand- and income-building during and after sport career
: Vadnai Benjamin
: Vadnai Benjamin
Brand Building in aviation industry examine loyalty programs, the impact of Emirates Skywards program on brand perception and loyalty
: Tamás Ditta
: Tamás Ditta
The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers
: Tóth Kata Krisztina
: Tóth Kata Krisztina
Egy IT vállalat költözése a projektmenedzsment nézőpontjából
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Kisvállalkozások túlélésének titka
: Vargha Péter
: Vargha Péter
Teleki Mihály titka
: Hegedüs Gyula
Published: (2020)
: Hegedüs Gyula
Published: (2020)
The effectiveness of digital storytelling in video advertisement as a brand identity building tool.
: Yermekbayeva Zhanel
: Yermekbayeva Zhanel
The secret of building a successful personal brand in the social media without advertisement
: Soós Evelin
: Soós Evelin
A sikeres vállalat titka
: Csizmadia Zoltán
: Csizmadia Zoltán
Kontrasztok a vezetésben a kulturális intelligencia nézőpontjából
: Varga Marcell
: Varga Marcell
Beruházási projekt tervezése, vizsgálata a projektmenedzsment nézőpontjából
: Podlovics Péter
: Podlovics Péter
Beszerzési projekt tervezése és vizsgálata a projektmenedzsment nézőpontjából
: Hideg Katalin
: Hideg Katalin
The role of social media in brand building in gastronomy – the case of Home of Franziska brunch restaurant
: Molnár Léda
: Molnár Léda
Building a Competitive Marketing Strategy for Ezerszin Kft.
: Gódor Dániel
: Gódor Dániel
A Lidl magyarországi sikerének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kovácsné Szmolicza Judit
: Kovácsné Szmolicza Judit
Az Y generáció elérésének titka
: Sulyok Anna
: Sulyok Anna
Közétkeztetési helyzetkép a szülők és gyermekeik fogyasztói attitűdjének nézőpontjából
: Brumárné Frank Erika
: Brumárné Frank Erika
A magyar startupok finanszírozási lehetőségei
: Takács Attila Gergő
: Takács Attila Gergő
Mi a sikeres SSC titka Magyarországon?
: Petkó Dóra
: Petkó Dóra
A sikeres vállalkozás titka A vállalkozások sikerességét befolyásoló tényezők feltárása
: Bea Bea
Published: (2013)
: Bea Bea
Published: (2013)
Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry A Case Study of Pirelli
: Burger Peter, et al.
Published: (2024)
: Burger Peter, et al.
Published: (2024)
A Crowne Hotel működése és sikerességének titka
: Szauter Rebeka
: Szauter Rebeka
The Introduction of Brand Building of Small Businesses in the Hospitality Industry The Example of Local Hospitality Businesses in Košice, Slovakia
: Reiter Géza
: Reiter Géza
A sikeres rendezvény titka a vállalati szférában
: Kelemen Szilvia
: Kelemen Szilvia
A motivált dolgozó - a kiemelkedő teljesítmény titka
: Módis Gabriella
: Módis Gabriella
Startupok nagyvállalati inkubációja
: Pozsegovics Dóra
: Pozsegovics Dóra
Startupok lehetőségei Magyarországon
: Walla Lambert
: Walla Lambert
A NOKIA sikereinek titka Fogyasztói igények és azok kielégítése a NOKIA innovációs törekvéseinek tükrében
: Gergely István
: Gergely István
A fogyasztói társadalom ünnepeinek vizsgálata a nők és a férfiak nézőpontjából
: Medve Ildikó
: Medve Ildikó
Similar Items
-
Spanyolország, mint textilipari nagyhatalom, avagy a Mango sikerének titka
: Juhász Dóra -
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter -
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka -
Egy válságálló cégcsoport sikerének titka, avagy Az Inditex Group üzletpolitikája
: Czine Viktória
Published: (2014) -
Fókuszban a finn felnőttoktatás Mi a finn felnőttoktatás sikerének a titka?
: Krizsán Dóra