MedCannabis Magyarország Kft. belépése a hazai piacra
Saved in:
Main Author: | Gazdag Zoltán |
---|---|
Other Authors: | Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | adásvétel élelmiszer-kereskedelem élelmiszeripari vállalkozások franchise marketingcsatorna |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35858 |
Similar Items
Egy nagykereskedelmi vállalat belépése a webes kereskedelmi piacra
: Huszka Tamás
Published: (2014)
: Huszka Tamás
Published: (2014)
Az Amorepacific belépése a magyar piacra. K-beauty megjelenése a hazai szépségápolásban
: Molnár Emese
: Molnár Emese
A MedFood Kft. marketingkommunikációs stratégiái a gyakorlatban
: Nagygyörgy Kitti Titanilla
: Nagygyörgy Kitti Titanilla
Ügyfélkezelés a Med-Hom Bt-nél
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
Sales Funnel Effectiveness in the MedTech industry A Strategic Analysis and Case Study
: László Péter Dávid
: László Péter Dávid
A SmileyMed mint privát fürdőgyógyászati centrum bemutatása
: Steiner Brigitta
: Steiner Brigitta
Belföldi közúti fuvarozás során felmerülő problémák a Premier G. Med Cardio Kft. viszonylatában
: Gyulai Bence
: Gyulai Bence
A szállodai revenue menedzsment szerepének összehasonlító elemzése a NaturMed Hotel Carbona példáján keresztül
: Szántó-Cseh Krisztina
: Szántó-Cseh Krisztina
A Törley borcsalád bevezetése a hazai piacra
: Törőcsik Hanna Berta
: Törőcsik Hanna Berta
Az elektromos komposztáló bevezetése a hazai piacra
: Mészáros Ádám
: Mészáros Ádám
Magyarország monetáris politikai eszköztárának átalakulása és ennek hatásai a hazai kötvény és forint piacra
: Szőnyi Ádám
: Szőnyi Ádám
A "Premium Fighter" bokszkesztyű bevezetése a hazai piacra
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
Magyarország beutazó turizmusának fejlesztési lehetőségei a török piacra specializálódva
: Samu Veronika
: Samu Veronika
Egy hazai kis- és középvállalkozás országos piacra lépésének folyamata
: Szalai György
: Szalai György
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter
: Kővágó Eszter
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Ötlettől a piacra jutásig - fejlesztési folyamat a Telenor Magyarország Zrt. IT portfóliójában
: Krisztik Erika
: Krisztik Erika
Az elektromos autók bevezetése a hazai piacra a Volkswagen mintáján keresztül
: Lontai Zsófia
: Lontai Zsófia
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória
: Tóth Anna Viktória
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd
: Tátrai Richárd
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna
: Varga Eszter Anna
A piacra való betörés ára
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
A FINO-FOOD Kft. piacra lépése a vegán termékportfólióval
: Szommer Gábor
: Szommer Gábor
A Logisztika 4.0 hatása a szállítmányozó piacra A Panalpina Magyarország Kft. példája
: Juhász Réka
: Juhász Réka
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
A 2008-as gazdasági világválság hatása a mai hazai motorkerékpár piacra a Suzuki példáján bemutatva
: Fleischer Jefte
: Fleischer Jefte
Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra
: Antal Adrienn
: Antal Adrienn
Milyen jövő vár a zöldkötvény-piacra?
: Dudás Renáta
: Dudás Renáta
Egy bioborászat lehetőségei a piacra kerülésre
: Túri Anna
: Túri Anna
Számlabontás Online – Ötlettől a Piacra Lépésig
: Róth Lajos Egon
: Róth Lajos Egon
A CNI Kft. stratégiai elemzése a nemzetközi piacra lépés szempontjából
: Kovács Tibor
: Kovács Tibor
Michelin Hungária Kft. legújabb téli abroncsának bevezetése a magyar piacra
: Frisch Szabolcs György
: Frisch Szabolcs György
Mennyei Manna - termékbevezetés az online piacra
: Harkai Dorottya
: Harkai Dorottya
Hotel Moments piacra lépése és marketingstratégiája
: Darázs Viola
: Darázs Viola
Similar Items
-
Egy nagykereskedelmi vállalat belépése a webes kereskedelmi piacra
: Huszka Tamás
Published: (2014) -
Az Amorepacific belépése a magyar piacra. K-beauty megjelenése a hazai szépségápolásban
: Molnár Emese -
A MedFood Kft. marketingkommunikációs stratégiái a gyakorlatban
: Nagygyörgy Kitti Titanilla -
Ügyfélkezelés a Med-Hom Bt-nél
: Zakar Tünde -
Sales Funnel Effectiveness in the MedTech industry A Strategic Analysis and Case Study
: László Péter Dávid