A szépségápoási piac fogyasztói magatartása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bukodi Sára Zsófia
Other Authors: Szabó Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
fogyasztói magatartás
marketing-mix
marketingelmélet
marketingkommunikáció
piaci verseny
Porter-elemzés
SWOT-elemzés
szépségipar
vásárlói döntési folyamat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35865
Description
Abstract:Kutatásom témája a multinacionális L’oréal vállalat bemutatása, annak marketingkommunikációjának elemzése, és azon keresztül megismerni a szépségipar fogyasztóinak szokásait. Szakmai gyakorlatomat egy szépségszalonnál töltöttem, így valamelyest beleláthattam és érdekesnek találtam, hogy a szépségszalonban megvolt minden kliensnek az egyéni kérése, személyre szabva. Ezután kíváncsi lettem, hogy ha a személyiségek ennyire eltérőek egy szalonban, akkor a nagy multinacionális márkák, amelyek megtalálhatóak a drogériák polcain is késztermékként, hogyan oldják meg a széleskörű és eltérő szükségletű vásárló közönséget. Úgy gondolom a L’Oréal erre a legalkalmasabb, hiszen ez a cég multinacionális vállalat, több leányvállalattal és az összes kontinensen jelen van.