A sportmarketing és sportszponzoráció jelenlegi helyzete és fejlődése Magyarországon a labdarúgás tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Gyebnár Annamária |
---|---|
További közreműködők: | Oravecz Titanilla Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ábrák kutatási módszerek labdarúgás sportmenedzsment szponzorálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35869 |
Hasonló tételek
Sportmarketing, sportszponzoráció Magyarországon
: Marosvári Ákos
: Marosvári Ákos
Sportmarketing, sportszponzoráció Magyarországon
: Marosvári Ákos
: Marosvári Ákos
Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai
: Hajagos Dávid János
: Hajagos Dávid János
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid
: Lévai Dávid
Fejlődés útján a magyar sportszponzoráció
: Antal Dóra
: Antal Dóra
A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével
: Vörös Gábor
: Vörös Gábor
A magyar labdarúgás fejlődése a TAO rendszer tükrében THE DEVELOPMENT OF FOOTBALL ACCORDING TO THE CORPORATE TAX SYSTEM IN HUNGARY
: Lőkös Dániel, et al.
Megjelent: (2018)
: Lőkös Dániel, et al.
Megjelent: (2018)
A sportmarketing szerepe és jelentősége, annak megjelenése a labdarúgás világában és a sportfogyasztókra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Hőnis Krisztián
: Hőnis Krisztián
A zöld iroda jelenlegi helyzete Magyarországon
: Nagy Ádám Tamás
: Nagy Ádám Tamás
Szinkronkorcsolya sportág népszerűsítése sportmarketing eszközökkel Magyarországon
: Murányi Szilvia
: Murányi Szilvia
A sportturizmus és a labdarúgás magyarországi helyzete
: Wágner Péter Zsolt
: Wágner Péter Zsolt
Az outplacement a jelenlegi munkaerő-piaci helyzet tükrében
: Tapodi Henriett
: Tapodi Henriett
A fogászati turizmus jelenlegi és jövőbeli helyzete Magyarországon
: Juhász Luca Anna
: Juhász Luca Anna
A nemzetközi biztonság jelenlegi helyzete a minőségi élelmiszerellátás tükrében
: Takács Gergely
: Takács Gergely
Sportmarketing a hazai sportpiacon
: Gál Anna
: Gál Anna
A magyar sportmarketing és szponzoráció
: Boros Dániel
: Boros Dániel
Sportmarketing és a magyar ökölvívás
: Sinkó Eszter Szolanzs
: Sinkó Eszter Szolanzs
A fenntartható befektetési alapok jelenlegi helyzete és jövője Magyarországon
: Erős Regő
: Erős Regő
Sportmarketing az Egyesült Államokban és Magyarországon Az NBA és a Magyar Kosárlabda Bajnokságok összehasonlítása marketing szempontból
: Babik Barnabás
: Babik Barnabás
A fenntartható fejlődés jelenlegi helyzete hazánkban a statisztikai mérőszámok tükrében
: Sándorné Kriszt Éva
Megjelent: (2024)
: Sándorné Kriszt Éva
Megjelent: (2024)
Az európai labdarúgás gazdasági helyzete a XXI. században.
: Fikó Balázs
: Fikó Balázs
Az Aegon Magyarország Zrt. sportszponzorációs tevékenységének vizsgálata a Ferencváros-Rail Cargo-n keresztül
: Molnár Tamás
: Molnár Tamás
A mai labdarúgás helyzete és finanszírozása az Európai Unió tagállamaiban
: Biró Zsolt
: Biró Zsolt
Sportmarketing, szponzoráció a Formula-1-ben
: Székely Boróka Tünde
: Székely Boróka Tünde
Sportmarketing tevékenység bemutatása az Adidas által
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
A francia boksz jelenlegi helyzete és fejlődési lehetőségei Magyarországon a marketing segítségével
: Csiszár Cecília
: Csiszár Cecília
Szállodaipari digitalizáció jelenlegi helyzete Magyarországon – Különös tekintettel a megosztáson alapuló gazdaságra
: Somlai Borbála
: Somlai Borbála
A Magyar Földgáztároló jelenlegi helyzete és regionális lehetőségei
: Molnàrnè Talmács Andrea
: Molnàrnè Talmács Andrea
A közúti fuvarozás jelenlegi helyzete és kihívásai Európában
: Palercsik Dávid
: Palercsik Dávid
A sportmarketing szerepe a profi magyar labdarúgásban
: Szoliva Zsolt
Megjelent: (2014)
: Szoliva Zsolt
Megjelent: (2014)
A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása
: Kiss Luca
: Kiss Luca
A labdarúgás közösségszervező szerepe
: Balog Dávid István
: Balog Dávid István
Labdarúgás a marketing árnyékában
: Lehoczki Martin
: Lehoczki Martin
A litván gazdaság felzárkózása, valamint jelenlegi helyzete
: Vincze Viktória
: Vincze Viktória
Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
Sport PR, sportmarketing, szponzorálás - A sportmenedzserek munkája -
: Kanyok Imre
: Kanyok Imre
Az esztergomi lokális média és kultúra jelenlegi helyzete
: Páldi Zoltán
Megjelent: (2007)
: Páldi Zoltán
Megjelent: (2007)
A digitális televíziózás fejlődése és helyzete Magyarországon és Európában
: Varga Csaba
: Varga Csaba
Labdarúgás számokban Az elmúlt három világbajnokság gazdasága és turizmusa
: Bessenyei Zalán
: Bessenyei Zalán
A labdarúgás szponzorációja Jól döntött a Borsodi?
: Farkas Orsolya
Megjelent: (2007)
: Farkas Orsolya
Megjelent: (2007)
Hasonló tételek
-
Sportmarketing, sportszponzoráció Magyarországon
: Marosvári Ákos -
Sportmarketing, sportszponzoráció Magyarországon
: Marosvári Ákos -
Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai
: Hajagos Dávid János -
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid -
Fejlődés útján a magyar sportszponzoráció
: Antal Dóra