A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
Saved in:
Main Author: | Bódizs Ágnes |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | Front Office Hotel Boscolo Budapest Hotel Boscolo Budapest Autograph Collection Recepció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3607 |
Similar Items
A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben
: Majtényi Stella
: Majtényi Stella
A Front Office működésének komplex elemzése a Kempinski Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
Új Spa Menü tervezet bemutatása a Boscolo Budapest Hotelben
: Angyal Diána
: Angyal Diána
Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben
: Gyengési Viktória
: Gyengési Viktória
A Front Office tevékenység bemutatása és szerepe a Boscolo Residence-en belül
: Petruska Judit Petra
: Petruska Judit Petra
Az applikációk hatásának vizsgálata a Front Office tevékenységére a Budapest Marriott Hotelben
: Hájos Boglárka
: Hájos Boglárka
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
A Front Office elméleti és gyakorlati működése
: Labanc Ágnes Krisztina
: Labanc Ágnes Krisztina
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Családbarát szolgáltatások vizsgálata a Kolping Hotelben és a Front Office területén
: Nagy Tamás Levente
: Nagy Tamás Levente
A Front Office működése és imázs alakító ereje
: Koller Olívia
: Koller Olívia
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Vendégélmények megteremtése a SPA és Front Office területén a New York Palace Hotelben
: Hoang Cat Gigi Meghi
: Hoang Cat Gigi Meghi
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
A Front Office és a Back Office működése a Maverick Hostels & Lodges-ban
: Kántor Karolina
: Kántor Karolina
A rendezvény részleg működése és felépítése a Budapest Marriott Hotelben
: Szigeti Regina
: Szigeti Regina
Rendezvényi vendéglátás sajátosságainak bemutatása a Boscolo Budapest Hotel alapján
: Kormos Laura
: Kormos Laura
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Boscolo Budapest Autograph Collection ***** superior szálloda tevékenységének komplex bemutatása
: Tolnai Judit Anna
: Tolnai Judit Anna
Tulajdonosváltás a Boscolo Budapest élén – Brandbevezetés egy magyarországi ötcsillagos szállodában
: Gyaraki Boglárka
: Gyaraki Boglárka
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül
: Fenyvesi Tímea
: Fenyvesi Tímea
Versenyképesség, versenytárselemzés a Boscolo Residence gyakorlatában
: Kenderfi Anna
: Kenderfi Anna
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén
: Tarsoly Katalin
: Tarsoly Katalin
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Similar Items
-
A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben
: Majtényi Stella -
A Front Office működésének komplex elemzése a Kempinski Hotelben
: Bódizs Ágnes -
Új Spa Menü tervezet bemutatása a Boscolo Budapest Hotelben
: Angyal Diána -
Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben
: Gyengési Viktória -
A Front Office tevékenység bemutatása és szerepe a Boscolo Residence-en belül
: Petruska Judit Petra