A Jászság "Zászlóshajója"

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szabó Flanna
Other Authors: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Format: Thesis
Kulcsszavak:fejlődés
marketing
SWOT-elemzés
vendégelégedettség
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36423
Description
Abstract:Elsősorban projektmunkám célkitűzése az volt, hogy utána járjak annak, hogy az emberek mennyire is vannak megelégedve az Átrium Café szolgáltatásaival. Mely ételeket/italokat preferálják jobban, milyen gyakran látogatnak el hozzánk, illetve kíváncsi voltam még arra is, hogy hogyan vélekednek a kiszolgálásról és a higiéniáról. Hasonlóképp a dolgozók véleményére is kíváncsi voltam jó néhány dologgal kapcsolatban, melyekre meg is kaptam a választ. Mind  vásárlók, mind pedig a dolgozók részére egy rövid kérdőívet készítettem, melyeket a kitöltések után kielemeztem, majd saját készítésű ábrák segítségével szemléltettem. Röviden bemutattam a CO-OP Star Kereskedelmi Zrt. történetét és a Coop üzlet piaci helyzetét is. Ezután ismertettem, mitől is jó egy vendéglátó egység,majd folytattam a gyakorlati helyem és tevékenységi köröm bemutatásával, melyeket több oldalon, részletesen kifejtve írtam le. Készítettem SWOT-elemzést is, melyben az Átrium Café erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit elemeztem, majd SWOT-mátrixal is ábrázoltam ezeket pontokba szedve. Számomra megmutatkozott, hogy lenne lehetőség a fejlődésre, fejlesztésre, terjeszkedésre, ha mindezeket a vezetőség is támogatná. Végül a vendéglátás PEST-elemzését is elkészítettem, ahol az iparágon kívüli nagyszabású környezetet vizsgáltam. A gyakorlati helyemen valómegfigyelésem során rengeteg információt sikerült összegyűjtenem, melyeket hasznosíthattam projektmunkám elkészítéséhez.