A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Markóczi Dóra |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | COVID-19 Front Office Ludwig Hotel munkaköri leírás szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36448 |
Similar Items
Múzeumi logisztika – Kiállítás-szervezési folyamatok bemutatása a Ludwig Múzeum példáján
: Mészáros Zsófia
: Mészáros Zsófia
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A COVID-19 járvány hatása a Front Office munkakörre egy 4 csillagos szálloda szemszögéből
: Gőcze Anett
: Gőcze Anett
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A Front Office tevékenységének bemutatása a Callas House példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
Vendégkommunikáció jelentősége a Front Office-ban, a Hotel Három Gúnár példáján
: Jámbor Tamás
: Jámbor Tamás
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
Front Office tevékenységek bemutatása a Covid-19 miatt történt bezárások előtti, alatti és utáni időszakában a Boutique Hotel Budapest szállodán keresztül
: Palenyik Noémi
: Palenyik Noémi
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
A Front Office tevékenység elemzése a Kreinbacher Birtok példáján keresztül
: Szücs Enikő
: Szücs Enikő
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában
: Zalavári Beáta
: Zalavári Beáta
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
Az Expo Congress Hotel Front Office és Housekeeping kapcsolatának bemutatása
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
Similar Items
-
Múzeumi logisztika – Kiállítás-szervezési folyamatok bemutatása a Ludwig Múzeum példáján
: Mészáros Zsófia -
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina -
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória -
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter -
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám