A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rudolf Katalin
További közreműködők: Karakasné Dr. Morvay PhD Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:vendégelégedettség vizsgálat, szállodaipar, minőségmenedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/3645

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg3645
005 20150814103230.0
008 150814suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Rudolf Katalin 
245 1 2 |a A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján  |c Rudolf Katalin  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján 
246 1 1 |a Increasing guest satisfaction with the sample of Hotel Zenit Budapest Palace**** 
520 3 |a A dolgozat célja, hogy rávilágítson a vendégelégedettség jelentőségére, bemutassa a vizsgálathoz alkalmazható módszereket, valamint ismertesse az online vendégértékeléseket összegyűjtő honlapok adatainak hatását a vállalkozásokra. A kutatás bemutatja az alkalmazható eszközök széles skálájára, amelyek a szállodaipar eredményességét hatékonyabbá teszik. A Hotel Zenit Budapest Palace**** és a Zenit szállodalánc nem rendelkezik jelenleg vendégelégedettségi vizsgálattal, ezért a kutatás segítségével a szállodalánc színvonala és népszerűsége fejlődik. Ehhez szeretne a szerződ hozzájárulni, a leírtakat a gyakorlatban is megvalósítani. Szükségesnek tartja a kérdőívek kidolgozását, a vendégelégedettség növelését és a TripAdvisor-on lévő helyezés javítását. 
695 |a vendégelégedettség vizsgálat, szállodaipar, minőségmenedzsment 
700 1 |a Karakasné Dr. Morvay PhD Klára  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/3645/1/Rudolf%20Katalin_%20Szakdolgozat_A%20vend%C3%A9gel%C3%A9gedetts%C3%A9g%20n%C3%B6vel%C3%A9si%20lehet%C5%91s%C3%A9gei%20a%20Hotel%20Zenit%20Budapest%20Palace%20p%C3%A9ld%C3%A1j%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés