|
|
|
|
LEADER |
00000nta a2200000 i 4500 |
001 |
dolg3645 |
005 |
20150814103230.0 |
008 |
150814suuuu hu om 000 hun d |
040 |
|
|
|a BGE Dolgozattár Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a hu
|
100 |
1 |
|
|a Rudolf Katalin
|
245 |
1 |
2 |
|a A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
|c Rudolf Katalin
|h [elektronikus dokumentum]
|
246 |
1 |
1 |
|a A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
|
246 |
1 |
1 |
|a Increasing guest satisfaction with the sample of Hotel Zenit Budapest Palace****
|
520 |
3 |
|
|a A dolgozat célja, hogy rávilágítson a vendégelégedettség jelentőségére, bemutassa a vizsgálathoz alkalmazható módszereket, valamint ismertesse az online vendégértékeléseket összegyűjtő honlapok adatainak hatását a vállalkozásokra. A kutatás bemutatja az alkalmazható eszközök széles skálájára, amelyek a szállodaipar eredményességét hatékonyabbá teszik. A Hotel Zenit Budapest Palace**** és a Zenit szállodalánc nem rendelkezik jelenleg vendégelégedettségi vizsgálattal, ezért a kutatás segítségével a szállodalánc színvonala és népszerűsége fejlődik. Ehhez szeretne a szerződ hozzájárulni, a leírtakat a gyakorlatban is megvalósítani. Szükségesnek tartja a kérdőívek kidolgozását, a vendégelégedettség növelését és a TripAdvisor-on lévő helyezés javítását.
|
695 |
|
|
|a vendégelégedettség vizsgálat, szállodaipar, minőségmenedzsment
|
700 |
1 |
|
|a Karakasné Dr. Morvay PhD Klára
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u http://dolgozattar.uni-bge.hu/3645/1/Rudolf%20Katalin_%20Szakdolgozat_A%20vend%C3%A9gel%C3%A9gedetts%C3%A9g%20n%C3%B6vel%C3%A9si%20lehet%C5%91s%C3%A9gei%20a%20Hotel%20Zenit%20Budapest%20Palace%20p%C3%A9ld%C3%A1j%C3%A1n.pdf
|z Dokumentum-elérés
|