Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Kovács Orsolya |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp dr. Vanda |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | közösségi média marketing marketing-kampány marketingeszközök márka |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36450 |
Hasonló tételek
Tartalomgyártás a YouTube-on
: Panka Zsombor
: Panka Zsombor
Vírusmarketing a YouTube videómegosztó példáján
: Dúl Boglárka
Megjelent: (2007)
: Dúl Boglárka
Megjelent: (2007)
A fiatal felnőttek médiafogyasztási szokásainak változása a YouTube megjelenésével – a televízió és a YouTube kapcsolatára fókuszálva
: Dózsa Zsófia
: Dózsa Zsófia
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina
: Viszkok Fruzsina
A fogyasztók edukálása a fenntartható divatról a YouTube platformon
: Le Chi Bao
: Le Chi Bao
Digitális tartalomgyártás a YouTube és a TikTok platformján
: Papp Gergely
: Papp Gergely
YouTube beauty vloggerek tevékenysége, mint marketingkommunikációs lehetőség a kozmetikai márkák számára
: Szabó Panna Zita
: Szabó Panna Zita
A Barbie márka társadalmi felelősségvállalási üzenetei és azok kommunikációja a YouTube-on
: Cserepes Veronika
: Cserepes Veronika
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura
: Tóth Fanni Laura
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária
: Ropos Annamária
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Online tartalom fogyasztási szokások
: Sulyok Bálint Tamás
: Sulyok Bálint Tamás
Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján
: Szalontai Nelli
: Szalontai Nelli
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra
: Patay Natália Nóra
About you online marketing kommunikációs kampányának elemzése
: Kniess Orsolya
: Kniess Orsolya
A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
: Samu Viktória
: Samu Viktória
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
Az influencer marketing bemutatása a Youtube influencerek munkásságán keresztül
: Kolompár József
: Kolompár József
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Amikor a tartalom értékké válik. Digitális márkaépítés inbound marketing stratégiával
: Gyenes Gábor
: Gyenes Gábor
Building Brand Authority Through Educational Content Marketing Engagement Strategies in Short-Form YouTube Videos
: Hajeer dr. Ahmad
: Hajeer dr. Ahmad
Free and fee obligated advertisement and other services on the social platform YouTube
: Vadas Anna
: Vadas Anna
Online média és tartalom fogyasztási szokások vizsgálata
: Meggyes Tünde
: Meggyes Tünde
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
: Tereh Bianka
: Tereh Bianka
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
Politikai karaktergyilkosság a Facebookon keresztül a 2022-es választások időszakában
: Staudt Gábor
: Staudt Gábor
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
Youtube videók viralitása és annak mérése Magyarországon
: Czeglédi Bálint Róbert
: Czeglédi Bálint Róbert
YouTuberek befolyásoló hatásai (sztárok deheroizálódása és a YouTuberek felemelkedése)
: Ivitz Fanni
: Ivitz Fanni
A gasztronómia, mint szabadidős tevékenység az Instagramon
: Rákos Lili Sára
: Rákos Lili Sára
Hasonló tételek
-
Tartalomgyártás a YouTube-on
: Panka Zsombor -
Vírusmarketing a YouTube videómegosztó példáján
: Dúl Boglárka
Megjelent: (2007) -
A fiatal felnőttek médiafogyasztási szokásainak változása a YouTube megjelenésével – a televízió és a YouTube kapcsolatára fókuszálva
: Dózsa Zsófia -
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina -
A fogyasztók edukálása a fenntartható divatról a YouTube platformon
: Le Chi Bao