Társadalmi célú reklámok

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Katona Sára
Other Authors: Papp dr. Vanda
Format: Thesis
Kulcsszavak:kampányok
kommunikáció
marketingkommunikáció
reklám
társadalmi kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36453

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36453
005 20210922090144.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Katona Sára 
245 1 0 |a Társadalmi célú reklámok  |c Katona Sára  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a társadalmi célú reklámok (TCR) általános jellemzőit, kialakulásuk hátterét, illetve az erőszak ellenes kampányok hatásait vizsgálom egy magyar és egy angol szervezet vonatkozásában.Felmerül a kérdés, hogy hogyan vélekednek a TCR-ről, milyen a műfaj fogyasztói megítélése és hogy valóban elérik-e a céljukat ezek a típusú üzenetek? Vizsgálom továbbá, hogy mennyire lehet befolyásolni a nézőket vagy éppen ösztönözni arra, amit a reklám üzenete közvetít és vannak-e a társadalmi célú reklámokkal szemben valamilyen fenntartások?A kommunikációs cél eléréséhez a szervezetek próbálják megtalálni a lehető legmegfelelőbb üzenetet, illetve az ideális megjelenítési formát. Az üzenet dekódolásában és megértésében a befogadónak részt kell vállalnia. Szakdolgozatom célja, hogy azonosítsam az esetleges problémákat és jó megoldásokat a vizsgált reklámok és kampányok kapcsán, valamint, hogy javaslatokat fogalmazzak meg, arra vonatkozóan, hogy miként lehetne még hatékonyabban megszólítani a fogyasztókat. 
695 |a kampányok 
695 |a kommunikáció 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a reklám 
695 |a társadalmi kommunikáció 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36453/1/A%20n%C5%91%20nem%20a%20Te%20ellens%C3%A9ged%2C%20hanem%20a%20Te%20bar%C3%A1tod%21%20Katona%20S%C3%A1ra.pdf  |z Dokumentum-elérés