Marketing eszközök a Rextra Kereskedelmi Kft. életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Scheiring Marcell Frigyes
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:direkt marketing
hírlevél
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36457
Leíró adatok
Kivonat:Őszintén úgy gondolom, hogy nagyon szerencsés vagyok, mivel egy világjárvány okozta, gazdaságilag borzasztóan megterhelt világban sikerült gyakorlati helyet találnom. Az már csak a ráadás, hogy szeretem a munkám, jól érzem magam. Az egyetem tanultak természetesen rengeteget segítettek abban, hogy felismerjem a helyzeteket, tudjam, hogy mikor mit és hogyan alkalmazzak, nyitottabb szemmel lássam, és ne csak nézzem a körülöttem zajló folyamatokat. Ennek segítségével aktív és hasznos tagja lehettem egy összetartó, együttműködő és kiváló csapatnak.                Marketing területen kívül is kaptam feladatokat, melyek teljesen idegenek voltak számomra, de nem estem kétségbe, ugyan is, ha bármi kérdésem volt szívesen segített a cég ügyvezetője és tulajdonosa is. Ez rendkívül fontos szerintem, hogy van lehetőség kérdések esetén olyan személyekhez is fordulni, akik a legmagasabb tudást képviselik egy cégnél. Úgy gondolom, hogy rendkívül sok tudást, technikát és fortélyt sikerült és sikerül a mai napig hasznosítsak a megbízásaim során az egyetemen tanultak közül. Az egyetemi oktatóim sok éves tapasztalata, felfogása, rutinja és hozzáállása a kihívásokhoz az én gondolkodásomra, megoldóképességemre is jelentős hatással bírt, ezzel nagy mértékben segítve a munkámat.               Ez is visszaköszön a mindennapok során is, mikor érzem azt, hogy egy új feladat során bízik bennem a vezetőség. Bíznak a jelenlegi tudásomban és képességemben, és bíznak abban, hogy a rengeteg, még bennem rejlő lehetőséget együtt képesek leszünk kiaknázni. Ezzel fejlesztve önmagam, és a céget is.