Segway-ek az élményközpontú programok részeként

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Budai Netti
Other Authors: Sipos Erika
Format: Thesis
Kulcsszavak:élménygazdaság
marketingkommunikáció
segway
turisztika
városnézés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36505
Description
Abstract:A dolgozatom központi témáját képező alternatív városnézési mód az utóbbi évtizedben népszerű turisztikai termékké fejlődött. Manapság a fogyasztók a turizmusban az ilyen élményszerű termékeket keresik. Dolgozatom a turizmusmarketingről, annak sajátosságairól, ezen kívül Magyarország turizmusáról, a turizmustermékről, az aktuális fogyasztói trendekről és az élmény szerepéről szóló résszel kezdődik.Ezután a marketingkommunikációra térek ki részletesen. Bemutatom a marketingkommunikáció különböző jelentéseit, céljait, folyamatait és eszközeit. Maga a Segway Tours Budapest és programjai követik a marketingkommunikációt. Mivel a koronavírus igen nagy részben befolyásolta az elmúlt 1 évet, így erről is készült egy külön fejezet. Projektmunkámat a kutatásom módszerének bemutatásával majd egy összefoglalással zárom.