Technokov Kft. Marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ruzinkovics László
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
marketing
stratégia
SWOT-elemzés
vállalati stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36510
Leíró adatok
Kivonat:Technokov Kft.-nál töltöm szakmai gyakorlatom és ez alapján bemutatom a céget.A téma bevezetését követően röviden a stratégiai tervezés kialakításáról lesz szó egészen a marketingstratégiai elemek megvalósításáig. Ez után Technokov Kft stratégiai folyamatait ismertetem. Először kifejtem gondolataimat a marketing fontosságáról, ismertetem a marketing fogalmát, majd kifejtem arról is nézeteimet, hogy milyen hatása van a marketingnek a cég életében. Az I.2-ben bemutatom az általam kiválasztott cég tevékenységét, s jelenlegi helyzetét is felvázolom. Ezután a marketingstratégia meghatározásáról és kialakításáról lesz szó, majd cégről egy SWOT elemzést láthatunk. Ezután a cég által gyártott tartályfenekek piaci helyzetéről lesz pár szó. Majd azt követően a Technokov irat rendszer egy részét mutatom be. A II. fejezetben a marketing alapvető működésének vizsgálatára kerítek sort. Elsősorban a marketing megjelenési formáját mutatom be a vállalaton belül, vagyis bemutatom a cég marketing mixét. Bemutatásra kerül a termék, az ár, az értékesítési hely és értékesítési kommunikáció is. Ezután a Technokov Kft online értékesítése kerül bemutatásra. Bemutatom a teljes online értékesítési folyamatot a vásárló és az eladó között. Zárásként az értékelés és összefoglalás következik, ahol a kapott eredményeket mutatom be, s foglalom össze az eddigieket.