Influencer Marketing a gyakorlatban - Kajdi Csaba

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kriston Marcell
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internetmarketing
marketing-kampány
marketingstratégiák
online marketing
reklámkampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36518
Leíró adatok
Kivonat:Olyan világot élünk, ahol Elon Musk, a világ leggazdagabb embere, milliárdos tech guru egy Twitter bejegyzéssel képes felborítani a tőzsde egyensúlyát és ezáltal több millió ember életét gyökeresen megváltoztatni, ahol Kajdi Csaba, a Visage Models alapító-tulajdonosa szinte bármely vállalatot képes néhány sajátos stílusú Instagram Story-val teljes árukészletétől megszabadítani. Hogyan lehetséges ez? Hogyan működik ez az egész? Gyakorlati példákkal, a saját tapasztalataimra támaszkodva keresem ezekre a látszólag egyszerű kérdésekre a választ a záródolgozatom következő soraiban.