Influencer Marketing a gyakorlatban - Kajdi Csaba

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kriston Marcell
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internetmarketing
marketing-kampány
marketingstratégiák
online marketing
reklámkampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36518

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36518
005 20210922090345.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kriston Marcell 
245 1 0 |a Influencer Marketing a gyakorlatban - Kajdi Csaba  |c Kriston Marcell  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Olyan világot élünk, ahol Elon Musk, a világ leggazdagabb embere, milliárdos tech guru egy Twitter bejegyzéssel képes felborítani a tőzsde egyensúlyát és ezáltal több millió ember életét gyökeresen megváltoztatni, ahol Kajdi Csaba, a Visage Models alapító-tulajdonosa szinte bármely vállalatot képes néhány sajátos stílusú Instagram Story-val teljes árukészletétől megszabadítani. Hogyan lehetséges ez? Hogyan működik ez az egész? Gyakorlati példákkal, a saját tapasztalataimra támaszkodva keresem ezekre a látszólag egyszerű kérdésekre a választ a záródolgozatom következő soraiban. 
695 |a internetmarketing 
695 |a marketing-kampány 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a online marketing 
695 |a reklámkampány 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36518/1/projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés