Egy termék születése az ötlettől az első vásárlóig

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pánczél Péter
Other Authors: Kasza Lajos
Format: Thesis
Kulcsszavak:árupiac
marketing
termék
üzleti tervezés
viselkedéstudomány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36538
Description
Abstract:A dolgozat tárgya egy termék fejlesztése és piaci bevezetése magától a termék ötletének megszületésétől az első vásárlókig. Elsősorban a viselkedési közgazdaságtan tudományát érinti a szakirodalom, de emellett üzleti tervezés, SWOT elemzés, fedezeti pont számítás és startup módszertan is van a dolgozatban. A termék egy még gyerekcipőben járó, átmeneti technológiával készül, FDM 3D nyomtatással, ezért az életciklusa sem várható túl hosszúra. Továbbá viszonylag egyszerű, nehezen levédethető és könnyen másolható a termék. Ezért a cél, hogy a rövid életciklus alatt végig magas profitot termeljen a termék. A megtermelt profitot pedig újabb projektekbe forgatva növekedjen a vállalkozás.