Tananyagfejlesztés a marketingkommunikáció tantárgy, reklám tervezés, szervezés témakör oktatásához a technikumi szakképzésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mentényi Éva Rita
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
médiatervezés
reklám szervezés
reklám tervezés
reklámügynökség
tananyagfejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36557
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom első felében a marketing egy fontos részterületének, a marketingkommunikációnak a szakgimnáziumi/technikumi oktatásához készült két tankönyvét vizsgálom meg, hasonlítom össze és egy elismert szakirodalommal összevetve teszek javaslatot a tantárgy oktatásának módosított struktúrájára.Szakdolgozatom második felében azt tűztem ki célul, hogy eddigi reklám szakmai tapasztalatomat felhasználva készítek egy tananyagfejlesztést Bohnné Keleti Katalin Marketing II. tankönyvének IV. A reklámtervezés, szervezés fejezetéhez kapcsolódóan. Célom, hogy olyan tartalom szülessen, mely segítségemre lesz, amikor megkezdem a tanári munkámat, illetve átadhassam tanártársaimnak is szíves használatra.