A Museum Hotel Budapest**** képzőművészeti galériájának kultúraközvetítő szerepe

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pintér Ágota Kamilla
Other Authors: Schultz Éva
Format: Thesis
Kulcsszavak:képzőművészet
komplex szolgáltatások
marketing
marketing terv
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36566
Description
Abstract:A projektmunkámban a Museum Hotel Budapest**** galériájában rejlő potenciálokat vizsgálom. A jelenlegi üzemelés elemzésével, az aktivitásban tapasztalható visszaesés okainak feltárásával, illetve a versenytársak alapos ismeretével megpróbálok kidolgozni egy olyan marketing stratégiát, amelynek segítségével a szálloda még jobban kiaknázhatná a kiállítótér nyújtotta lehetőségeket, ezzel pedig létrehozva egy sikeresen működő, a műtárgy-kereskedelemben is érvényesülni tudó galériát. A metodológiát tekintve a dolgozat a marketing elemzésre koncentrál, újragondolva a meglévő szállodai galéria működését, arculatát és marketing céljait. Az STP modell, a 4P, a STEEP és a SWOT elemzés módszereit ötvözve szeretném megalkotni a szálloda új marketing tervét.