Az online hirdetések vizsgálata és hatásai az internetezőkre
Saved in:
Main Author: | Szőcs Laura Anna |
---|---|
Other Authors: | Molnár Zsolt |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | internetes reklám(ok) Interword Kft. közösségi média online hirdetés online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36572 |
Similar Items
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna
: Pátkai Hanna
Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre
: Pencz Dóra
: Pencz Dóra
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán
: Csingár Zoltán
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán
: Kozma Zoltán
Képes hirdetések vizuális és pszichológiai eszközei
: Fór Petra
: Fór Petra
A PPC hirdetések hatékonysága különböző iparágakban
: Dóra Boglárka Ocskó
: Dóra Boglárka Ocskó
Személyre szabott online hirdetések és fogyasztói megítélésük a hazai facebook felhasználók körében
: Stark Ágnes
: Stark Ágnes
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna
: Kishonti Rebeka Anna
Big Data és a személyre szabott hirdetések kapcsolata
: Mateut Rebeka
: Mateut Rebeka
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
A Facebook felhasználóinak a hirdetésekhez való viszonyulása és a hirdetések eredményességének mérése
: Juhász Csanád Áron
: Juhász Csanád Áron
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
Az európai uniós emberi jogi szervezetek online marketingkommunikációja
: Szőcs Gergő
: Szőcs Gergő
Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által
: Schwarcz Ádám
: Schwarcz Ádám
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
A Tekerbriga Kft. marketingtevékenységei, és az online kommunikáció hatásai
: Novák Rajmund
: Novák Rajmund
Online marketing hatásai, működése napjainkban
: Márton Raymond
: Márton Raymond
Vásárlói magatartás vizsgálata az online élelmiszerrendelés piacán
: Matyóka Anna
: Matyóka Anna
A gasztroblogokon történő online termékmegjelenítés hatásai a fogyasztói szokásokra
: Fekete Anna Róza
: Fekete Anna Róza
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
Az online kereskedelem trendjei és hatásai a Royal Futárszolgálat marketing tevékenységére
: Rotyik Tamás
: Rotyik Tamás
Brand Visual Kft online marketing tevékenységének vizsgálata
: Veres Laura
: Veres Laura
AZ ENIGMA – COMP KFT. VAGYONI-, PÉNZÜGYI- ÉS JÖVEDELMEZŐSÉGI HELYZETÉNEK ELEMZÉSE
: Szőcs Péter
: Szőcs Péter
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett
: Nagy Ivett
A sportcipők online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre
: Herzog Zsombor
: Herzog Zsombor
Magas szintű külföldi delegációk magyarországi fogadása és programjának szervezése az Albán Nagykövetségen keresztül
: Szőcs Adél
: Szőcs Adél
A babapelenkák online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre az FMCG-termékek piacán
: Terdik-Maties Cristina
: Terdik-Maties Cristina
A Trane Hungária Kft. alkalmazott marketing tevékenységei és az online kommunikáció hatásai
: Munkácsy Máté
: Munkácsy Máté
A pandémiát követő online kommunikáció pozitív és negatív hatásai az üzleti életben
: Harhály Dóra
: Harhály Dóra
Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
: Mészáros Viktor
: Mészáros Viktor
Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
: Szeleczki Borbála
: Szeleczki Borbála
Az Ivanics Csoport online marketingtevékenységei
: Tóth Laura Petra
: Tóth Laura Petra
Online az egészségügy szolgálatában
: Kovács Anna
: Kovács Anna
A szálláshelyek online megjelenésének elemzése, hatásai és lehetséges távlatai
: Laczkó Zsombor
: Laczkó Zsombor
Az online tér használatának összefüggései a pszichológiai jólléttel és a digitalizációra vetett hatásai
: Brandhuber Gréta Éva
: Brandhuber Gréta Éva
A közösségi háló szerepe az értékesítésben, az online márkaépítés
: Hollósi Laura
: Hollósi Laura
Az overtourism jelenség negatív hatásai és megoldási lehetőségei Velencében
: Németh Míra Laura
: Németh Míra Laura
Similar Items
-
Online hirdetések eredményessége
: Pátkai Hanna -
Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre
: Pencz Dóra -
Automatizált, viselkedésalapú célzott hirdetések az online kommunikációban
: Csingár Zoltán -
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina -
A személyre szabott hirdetések hatásai a PPC marketingben
: Kozma Zoltán