A Schönherz Bázis a marketing világában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nemes Petra
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fejvadászcég
marketing
online marketing
online piackutatás
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36573

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36573
005 20210922090524.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nemes Petra 
245 1 2 |a A Schönherz Bázis a marketing világában  |c Nemes Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkám során belemélyedtem a marketing eszközök használatába és részleteibe, ezen felül a piackutatás fontosságára is kitértem. Célom, hogy bemutathassam a Schönherz Bázis alkalmazott marketingjét. A témám kiválasztásánál fontos szempont volt, hogy olyat válasszak, ami kapcsolódik a tanulmányaimhoz, emellett érdeklődöm felé is. Dolgozatom során kvantitatív és kvalitatív kutatást is végeztem a még pontosabb eredmények érdekében. Végezetül a vállalat számára adott tanácsaimmal zártam be. 
695 |a fejvadászcég 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a online piackutatás 
695 |a reklám 
700 1 |a Molnár Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36573/1/Projektmunka-Nemes%20Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés