Nemzetközi (új) piacra lépés lehetőségei és korlátai egy földgáz-kereskedelmi vállalkozás esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Vascsák Csenge |
---|---|
További közreműködők: | Neszmélyi Dr. György Iván |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | földgáz mélyinterjú nemzetközi piac növekedési stratégia piacra lépés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36575 |
Hasonló tételek
A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai
: Szalai Márk Viktor
: Szalai Márk Viktor
Indiai piacra lépés és outsourcing az Entry-India segítségével
: Andó Csenge
: Andó Csenge
A CNI Kft. stratégiai elemzése a nemzetközi piacra lépés szempontjából
: Kovács Tibor
: Kovács Tibor
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla
: Sasvári Csilla
Magyar kis,- és középvállalkozások nemzetköziesedése, külföldi piacra lépés egy vállalat példáján
: Szekeres Dóra
: Szekeres Dóra
Új szórakozóhely nyitásának lehetőségei és korlátai a vigalminegyedben
: Gáspár Ferenc Bálint
: Gáspár Ferenc Bálint
Az utódlás korlátai családi vállalkozások esetében
: Strohmajer Anikó
: Strohmajer Anikó
A free4you piacra lépés lehetőségeinek és korlátainak való bemutatása
: Varga Viktória Katalin
: Varga Viktória Katalin
Sulinet, egy lépés Magyarország informatikai fejlődéséhez
: Hosszú Zsófia
: Hosszú Zsófia
Egy új elektronikai cikk bevezetése a piacra a Samsung Electronics esetében
: Pintér Dániel
: Pintér Dániel
A külpiacra lépés formái
: Reszegi Csaba Miklós
: Reszegi Csaba Miklós
Kis lépés az EU-nak, nagy lépés a vállalatoknak ISO 27001-től a GDPR megfelelésig
: Cselő Richárd
: Cselő Richárd
Fogyatékkal élők turisztikai lehetőségei és korlátai nemzetközi összehasonlításban, akadálymentesítés a turizmus területén
: Beiszer Dóra
: Beiszer Dóra
Automatizált kereskedés lehetőségei és korlátai a tőzsdén
: Várallai Gábor
: Várallai Gábor
A BTH Fitting Kft. pénzügyi helyzetének elemzése a felvásárlás és a keleti piacra lépés következtében
: Kerékgyártó Csaba
: Kerékgyártó Csaba
A Balaton mint márka fejlesztési lehetőségei és korlátai
: Imre Ádám
: Imre Ádám
Szervezetfejlesztés szerepe, lehetőségei és korlátai a civil szférában
: Szatmári Gabriella
: Szatmári Gabriella
A gyógyszeripari marketing korlátai
: Vezse Katinka
: Vezse Katinka
Idegenforgalmi fejlesztések lehetőségei és korlátai a Hajós-bajai borvidéken
: Koch Annabella
: Koch Annabella
A magyar borpiacra lépés lehetősége napjainkban
: Molnár Blanka
: Molnár Blanka
Az Európai Unió energiastratégiája és Magyarország földgáz-diverzifikációs törekvései
: Törgyekes Klaudia
: Törgyekes Klaudia
Fenntartható szállodaüzemeltetés Magyarországon, a "Zöld Szállodák" elterjedésének korlátai és lehetőségei
: Fancsali Gábor
: Fancsali Gábor
MIT HOZ A JÖVŐ? - AZ ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM LEHETŐSÉGEI ÉS KORLÁTAI
: Végert Ádám
: Végert Ádám
A veganizmus elterjedésének korlátai Magyarországon
: Athanasiou Athina Éva
: Athanasiou Athina Éva
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén
: Kónya Dávid
: Kónya Dávid
Távmunka az Elmű-Émász Energiakereskedő Kft. Földgáz Portfólió Management gyakorlatában
: Lukács Virág
: Lukács Virág
Könyvvizsgálati módszerek és folyamatok bemutatása egy kereskedelmi vállalkozás esetében
: Simai Máté
: Simai Máté
Egy bioborászat lehetőségei a piacra kerülésre
: Túri Anna
: Túri Anna
A hazai és régiós villamosenergia és földgáz piacok bemutatása és elemzése
: Csordás Ádám
Megjelent: (2014)
: Csordás Ádám
Megjelent: (2014)
Budapest útja a luxus felé - Budapest luxusdesztinációvá válásának lehetőségei és korlátai
: Kovács-Oláh Lili
: Kovács-Oláh Lili
A földgáz geostratégiai jelentősége Magyarország és az EU számára útkeresés az energiapolitikai stratégiák labirintusaiban
: Puskás Inna
: Puskás Inna
Az online marketingkommunikációs eszközök használatának lehetőségei egy Magyarországon KKV formájában működő nemzetközi vállalkozás esetében
: Babó Péter Levente
: Babó Péter Levente
A kulcsszókutatás lehetőségei egy induló online vállalkozás esetében
: Csizmadia Arián
: Csizmadia Arián
Egy nagykereskedelmi vállalat belépése a webes kereskedelmi piacra
: Huszka Tamás
Megjelent: (2014)
: Huszka Tamás
Megjelent: (2014)
A szállodairányítási szoftverek hatásai, lehetőségei és korlátai a szállodák és vendégek szemszögéből
: Orbán Krisztina
: Orbán Krisztina
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
A szervezeti kommunikáció új lehetőségei a digitális világban egy kereskedelmi vállalkozás dolgozóinak visszajelzése alapján
: Varga Milán
: Varga Milán
Az összehasonlító módszer és alkalmazásának korlátai politikatudományban
: Gyene Pál
Megjelent: (2015)
: Gyene Pál
Megjelent: (2015)
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Hasonló tételek
-
A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai
: Szalai Márk Viktor -
Indiai piacra lépés és outsourcing az Entry-India segítségével
: Andó Csenge -
A CNI Kft. stratégiai elemzése a nemzetközi piacra lépés szempontjából
: Kovács Tibor -
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla -
Magyar kis,- és középvállalkozások nemzetköziesedése, külföldi piacra lépés egy vállalat példáján
: Szekeres Dóra