Online marketing fontossága mindennapjainkban és a Diegonál

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pákh Zsanett
Other Authors: Molnár Zsolt
Format: Thesis
Kulcsszavak:direkt marketing
kérdőíves felmérés
online marketing
piackutatás
szekunder piackutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36582
Description
Abstract:A szakmai gyakorlatomat a Diego áruháznál töltöttem. A DIEGO fő termékcsoportjait a laminált padló, vízálló padló, szőnyeg, padlószőnyeg, függöny, tapéta, és az ezekhez tartozó kiegészítők alkotják.Ma már egy dinamikusan fejlődő nemzetközi franchise kereskedelmi hálózat, mely három országban képviselteti magát: Magyarországon, Romániában és Szlovákiában, több mint 150 áruházzal. A franchise üzlethálózat működtetésének lényege, hogy a vásárlók mindenütt azonos árszinten és szolgáltatási színvonalon találják meg a DIEGO termékkínálatát.  A projektmukám a céggel kapcsolatos piackutatás készítése volt, ahol felmértem az online marketing jelentőségét mindennapjainkban illetv a Diegonál. A célcsoportot két részre osztottam, kiküldtem a rendszeres vásárlók között, illetve egy olyan csoportba töltöttem fel, ahol területileg közel élnek az emberek, ők nem feltétlen voltak vásárlói a vállalkozásnak. Ezen kívül szerepel benne szakirodalmi áttekintés, az eredmények, következtetések levonása és hivatkozások, forrás megjelölés. Nagyon örülök neki, hogy itt tölthettem a gyakorlatomat, nagyon sok tapasztalattal lettem gazdagabb és hasznosítani tudtam az iskolában elsajátított tudást.