A Blanco Silgranit® mosogatók termékkínálatának bővítése a magyar piacon Egy magyar KKV értékesítési és marketing szempontú megközelítése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pusztai Kitti
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Blanco
Ecorgan Kft
értékesítés
gránit
kis- és középvállalkozás - KKV
marketing
mosogató
pandémia
termékkínálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36604
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban egy Magyarországon piacvezető, német mosogató márka termékkínálatának bővítését mutatom be egy magyar KKV, márkaképviselet szemszögéből. Kitérek a pandémia okozta kényszer változásokra és ennek hatásaira a jövőre nézve. Kitérek a mikro- és  makrokörnyezeti  tényezők elemzésére a magyar vállalat szempontjából, STEEP, SWOT elemzéssel. Bemutatom a pandémia előtti és utáni marketing lehetőségeket és ezek marketing stratégiába történő beépítését. Egy új termék bevezetésénél számos lépésen kell áthaladni, igyekszem példákon keresztül bemutatni ezeket a lépéseket. Majd saját kutatással alátámasztani a termékkínálat bővítésének sikerességét.