A Blanco Silgranit® mosogatók termékkínálatának bővítése a magyar piacon Egy magyar KKV értékesítési és marketing szempontú megközelítése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pusztai Kitti
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Blanco
Ecorgan Kft
értékesítés
gránit
kis- és középvállalkozás - KKV
marketing
mosogató
pandémia
termékkínálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36604

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36604
005 20210922090619.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pusztai Kitti 
245 1 2 |a A Blanco Silgranit® mosogatók termékkínálatának bővítése a magyar piacon Egy magyar KKV értékesítési és marketing szempontú megközelítése  |c Pusztai Kitti  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban egy Magyarországon piacvezető, német mosogató márka termékkínálatának bővítését mutatom be egy magyar KKV, márkaképviselet szemszögéből. Kitérek a pandémia okozta kényszer változásokra és ennek hatásaira a jövőre nézve. Kitérek a mikro- és  makrokörnyezeti  tényezők elemzésére a magyar vállalat szempontjából, STEEP, SWOT elemzéssel. Bemutatom a pandémia előtti és utáni marketing lehetőségeket és ezek marketing stratégiába történő beépítését. Egy új termék bevezetésénél számos lépésen kell áthaladni, igyekszem példákon keresztül bemutatni ezeket a lépéseket. Majd saját kutatással alátámasztani a termékkínálat bővítésének sikerességét. 
695 |a Blanco 
695 |a Ecorgan Kft 
695 |a értékesítés 
695 |a gránit 
695 |a kis- és középvállalkozás - KKV 
695 |a marketing 
695 |a mosogató 
695 |a pandémia 
695 |a termékkínálat 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36604/1/Pusztai%20Kitti_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36604/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés