A Blanco Silgranit® mosogatók termékkínálatának bővítése a magyar piacon Egy magyar KKV értékesítési és marketing szempontú megközelítése
Elmentve itt :
Szerző: | Pusztai Kitti |
---|---|
További közreműködők: | Kasza Lajos |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Blanco Ecorgan Kft értékesítés gránit kis- és középvállalkozás - KKV marketing mosogató pandémia termékkínálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36604 |
Hasonló tételek
Békés vármegye turisztikai termékkínálatának és termékfejlesztésének elemzése
: Lehoczki Balázs Gábor
: Lehoczki Balázs Gábor
IT rendszer és hálózat bővítése, korszerűsítése egy hazai kkv-nál
: Balogh László
: Balogh László
A fiatal felnőttkor krízisei, a pályakezdés nehézségei. A téma kommunikációs szempontú elemzése, illetve pszichológiai megközelítése
: Petri Bence
: Petri Bence
A hagyományos és szállodai cukrászat termékkínálatának összehasonlító elemzése Magyarországon
: Szabó András
: Szabó András
A magyar családtámogatási rendszer demográfiai és költségvetési szempontú vizsgálata
: Zajtai Viktória Vanda
: Zajtai Viktória Vanda
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia
: Őrsi Szilvia
Az Európai Unió bővítése Horvátország csatlakozásának fényében
: Bakter Orsolya
: Bakter Orsolya
Budavári palotakoncertek avagy a magyar operett közönségének számottevő bővítése, valamint az operett műfajának újrapozícionálása
: Lőrincz Zsuzsanna Gabriella
: Lőrincz Zsuzsanna Gabriella
A növényi tejek értékesítési sajátosságai és a fogyasztói szokások elemzése a magyar piacon.
: Horváth Janka
: Horváth Janka
Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése
: Budányi Georgina
: Budányi Georgina
Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése
: Budányi Georgina
: Budányi Georgina
A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése
: Deme Zsófia Lívia
: Deme Zsófia Lívia
Szállásportálok kommunikáció szempontú elemzése
: Bernáth Anto Aneta
: Bernáth Anto Aneta
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése
: Vona Letícia
: Vona Letícia
Az adócsalás viselkedésgazdaságtani megközelítése
: Krammer Rita Amaranta
: Krammer Rita Amaranta
Egy kiskereskedelmi UNAS webáruház létesítése és termékkínálatának meghatározása a www.kpopshop.hu példáján keresztül
: Gódor Bence
: Gódor Bence
Egy nemzetközi szállítmányozási cég partnerállományának kezelése és bővítése
: Magyari Emese
: Magyari Emese
Kereskedelmi egység létesítése, működtetése, bővítése és annak problémái
: Nyékiné Tóth Judit
: Nyékiné Tóth Judit
Út az építőiparba - Egy kisvállalkozás tevékenységi körének bővítése
: Illés Tamás
: Illés Tamás
A Hiflylabs Zrt. adattárház keretrendszerének bővítése és tesztelése
: Polcz Norbert
: Polcz Norbert
Új értékesítési forma a lakberendezési piacon A Maxcity sikere Magyarországon
: Rajháty Anna
: Rajháty Anna
Az eszközallokáció trend alapú megközelítése
: Tomány Zoltán
: Tomány Zoltán
A vállalati biztonságtechnika gazdaságtani megközelítése
: Tiszolczi Balázs Gergely
: Tiszolczi Balázs Gergely
Családi generációváltás a turisztikai KKV piacon
: Honos Rebeka Sára
: Honos Rebeka Sára
A sziget, mint nemzetközi fesztivál marketing szempontú elemzése
: Kliszek Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
: Kliszek Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
Az értékesítési helyzet elemzése a PET újrahasznosítási piacon
: Katzler Tímea
: Katzler Tímea
Marketingstratégia a magyar jegestea piacon
: Brandt Ilona
: Brandt Ilona
Verseny a magyar biztosítási piacon
: Bendes Tibor Attila
Megjelent: (2009)
: Bendes Tibor Attila
Megjelent: (2009)
A videótechnológián keresztül történő azonosítás marketing alapú megközelítése
: Molnár Hanna
: Molnár Hanna
Paks II projekt gazdasági szempontú vizsgálata
: Keresztes Csaba
Megjelent: (2018)
: Keresztes Csaba
Megjelent: (2018)
A közösségi házak autizmus szempontú akadálymentesítése
: Kloknicer Ádám László
: Kloknicer Ádám László
Továbbtanulás vizsgálata a felnőtt korosztályban - pályakorrekció vagy az ismeretek bővítése?
: Csordás Emese
: Csordás Emese
A Professzionális Országúti Kerékpársport Gazdasági Megközelítése
: Ternyei Georgina Anna
: Ternyei Georgina Anna
A Várkert Bazár, mint kulturális helyszín marketing szempontú elemzése
: Csaba Laura Lilla
: Csaba Laura Lilla
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése a generációk szemszögéből
: Dávid Dóra Zsuzsanna
: Dávid Dóra Zsuzsanna
Bankkártya, mint szolgáltatás a magyar piacon
: Csiszár Imola
: Csiszár Imola
A Salus Orthopedtechnika Kft. tevékenységének bővítése, az Agymanó Stúdió üzleti terve
: Dudásné Balanyi Dóra
: Dudásné Balanyi Dóra
Az Európai Unió bővítése - Szerbia és Montenegró integrációja - Turizmusra való hatása
: Baráti Dorottya
: Baráti Dorottya
Egy franchise-hálózat bővítése a PalletBiz Franchising Zrt.-én keresztül
: Egri Anna
: Egri Anna
A Magyar Telekom Nyrt. és a Magenta1 szolgáltatási csomag piacvezető pozíciójának megközelítése marketingstratégiai oldalról
: Deán Balázs
: Deán Balázs
Hasonló tételek
-
Békés vármegye turisztikai termékkínálatának és termékfejlesztésének elemzése
: Lehoczki Balázs Gábor -
IT rendszer és hálózat bővítése, korszerűsítése egy hazai kkv-nál
: Balogh László -
A fiatal felnőttkor krízisei, a pályakezdés nehézségei. A téma kommunikációs szempontú elemzése, illetve pszichológiai megközelítése
: Petri Bence -
A hagyományos és szállodai cukrászat termékkínálatának összehasonlító elemzése Magyarországon
: Szabó András -
A magyar családtámogatási rendszer demográfiai és költségvetési szempontú vizsgálata
: Zajtai Viktória Vanda