Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mathes Krisztián
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ALD
ALD Automotive
CRM
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36609

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36609
005 20210922090627.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mathes Krisztián 
245 1 3 |a Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere  |c Mathes Krisztián  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az ALD Automotive Hungary flottakezelő CRM rendszerének elemző  bemutatása, hibáinak feltárása, kiértékelése és javaslat tétel a hatékonyságának növelése érdekében. Tiszta képet kapva egy multinacionális vállalat CRM eszköz használati valamint ügyfél kezelési szokásairól.Konkrét CRM eszközök bemutatása, mint például Salesforce és egyéb a vállalat által fejlesztett informatikai megoldások amik hatékonyabbá teszik az ügyfélkezelést. A MyALD applikáció elemzése. A vállalat CRM rendszerének humánerőforrás aspektusa a meglévő és az új ügyfeleknél. 
695 |a ALD 
695 |a ALD Automotive 
695 |a CRM 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a ügyfélkapcsolati menedzsment 
700 1 |a Németh Dr. Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36609/1/Az%20ALD%20Automotive%20Hungary%20%C3%BCgyf%C3%A9lkapcsolati%20menedzsmentj%C3%A9nek%20rendszere.pdf  |z Dokumentum-elérés