A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
Elmentve itt :
Szerző: | Réder Márk |
---|---|
További közreműködők: | Németh Dr. Patrícia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | árubeszerzés áruértékesítés áruforgalom fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség kereskedelem kereslet-kínálat készletgazdálkodás raktározás spar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36624 |
Hasonló tételek
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
Az áruforgalmi tevékenység elemzése egy kereskedelmi vállalkozásnál
: Árvai Arnold István
: Árvai Arnold István
Az áruforgalmi tevékenység elemzése egy kereskedelmi vállalatnál
: Lepsényi Nikolett
: Lepsényi Nikolett
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
A Lantmännen Unibake Magyarország Zrt. áruforgalmi tevékenysége
: Geistlinger Anita Mariann
: Geistlinger Anita Mariann
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
A SPAR ÁRUFORGALMI, LOGISZTIKAI MUNKAFOLYAMATAINAK, TECHNOLÓGIÁJÁNAK, MUNKASZERVEZÉSÉNEK KRITIKAI ELEMZÉSE
: Rigó Alexandra
: Rigó Alexandra
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
Az adott cég áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása
: Toldi Olivér
: Toldi Olivér
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
Auchan Magyarország Kft. áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása
: Horváth Nikolett
: Horváth Nikolett
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre.
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
A szárazáru áruátvételének folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft bicskei központjában
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
Áru és információ áramlás bemutatása a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Sifter Dániel
: Sifter Dániel
Áruforgalmi folyamatok feldolgozása és bemutatása egy választott cég példáján
: Galler Zsófia
: Galler Zsófia
Egy kereskedelmi vállalkozás áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása
: László Máté Ákos
: László Máté Ákos
Egy kereskedelmi vállalat áruforgalmi tevékenységét bemutató elemzés
: Szántó Ferenc
: Szántó Ferenc
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
Kereskedelmi márkás termékbevezetés az Auchan Magyarország Kft-nél
: Váradi Renáta
: Váradi Renáta
Hasonló tételek
-
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk -
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter -
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni -
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva -
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina