A közösségi média szerepe

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Puskás Enikő
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus vásárlás - online vásárlás
online információkeresés
online marketing
online oktatás
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36632

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36632
005 20210922090708.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Puskás Enikő 
245 1 2 |a A közösségi média szerepe  |c Puskás Enikő  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az internet fejlődése gyökeresen megváltoztatta az emberek közötti kommunikációt. Olyan világban élünk, amelyben az online kapcsolatok lettek a fontosak, főleg a fiatalabbak között. Tulajdonképpen a Web 1.0 volt az információk tárolására alkalmas internet, ahol a felhasználók csak passzívan megtekinthették az egyes írásokat. Kommentelni, kedvelni, posztolni itt még nem tudtak. A Web 2.0-ra való áttérés jelentős változást hozott. Itt a felhasználók már lehetőséget kaptak a webáruházakon keresztük kapható termékek véleményezésére, vagy akár arra, hogy személyes blogot indítsanak. Ebben az időszakban az emberek már nagyon tevékeny résztvevői lettek a világhálónak. Olyan kommunikációs forradalom zajlik körülöttünk, ahol szinte naponta jelennek meg egyre hasznosabb technológiai újítások.  A változás egyik legkézenfekvőbb jele a közösségi portálok térnyerése. Itt és az elmúlt években több ezer közösségi portál csatlakozott. Használata miatt az internethasználók és a kommunikációs szokások változnak. A modern online szolgáltatások megjelenésével az ütemet javítani kell. A magánszemélyek mellett a cégek is kezdik felismerni és megpróbálnak megjelenni a közösségi oldalakon is. A közösségi marketing az üzleti kommunikáció új módja. Az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket felváltották az egyirányú kommunikációk, a márkák és a vállalatok a blogokon, Facebookon, Twitteren és más közösségi média platformokon beszélgetnek és vitatkoznak a fogyasztókkal. Ezért a marketing jövője a kölcsönös párbeszédben rejlik. A marketingben a vállalatoknak fel kell ismerniük, hogy manapság az embereknek már igényük van arra, hogy egy személyként tudjanak kommunikálni velük, és azonnali reakciókat várnak, míg ez a tradicionális médiában nem jellemző. Meg kell vizsgálni és előre kell látni a kétirányú kommunikáció lehetőségét. A fejlődés minden nap zajlik, és a szakembereknek naprakésznek kell lenniük az újdonságokról. Tudni kell a közösségi médiát egy egészként értelmezni és ezt a jelenséget hasznunkra fordítani, valamint a különböző felületeteket olyan célra használni, amilyen célra azok létrejöttek A folyamatos változás nem csak a közösségi média egy-egy elemére értendő, hanem annak egészére. Fel kell fedezni az újonnan megjelenő felületeket, és kiaknázni a marketing célú felhasználás lehetőségeit és módszertanát, mielőtt más vállalatok és márkák is megteszik, elrettentve ezzel a reklámkerülő társadalmat. Projektmunkámban bemutattam a közösségi média szerepét a hétköznapokban, és az online marketingkommunikációban. Az általános áttekintés mellett az MVM és a MAVIR Facebook marketingjét is elemeztem. Mindent összefoglalva, állíthatom, hogy a későbbiekben kikerülhetetlen lesz a közösségi médiában részt venni, mint közönségként, mint hirdetőként. 
695 |a elektronikus vásárlás - online vásárlás 
695 |a online információkeresés 
695 |a online marketing 
695 |a online oktatás 
695 |a online reklám 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36632/1/projektmunka%20Pusk%C3%A1s%20Enik%C5%91%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés