Az Így Élj Jobban Zrt. helyzete a telekommunikációs piacon marketing szempontból
Elmentve itt :
Szerző: | Hovanecz Hanna |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | értékesítés flottakezelés ÍÉJ ZRT. marketing telekommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36650 |
Hasonló tételek
Így alkoss értékes márkát!
: Nyári Béláné
: Nyári Béláné
„Így vásárolunk mi" A magyar online kiskereskedelem fogyasztói szemmel
: Derényi Zsófia
Megjelent: (2014)
: Derényi Zsófia
Megjelent: (2014)
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Trendek a telekommunikációs piacon mobilinternet és okostelefonok elterjedése
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
A labdarúgás, mint a kereskedelem egyre jobban fellendülő piaca
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Jobban ismer, mint én saját magam? Mi a határ a személyes információk marketing célú felhasználására?
: Nyiri Attila
: Nyiri Attila
Mi alapján választanak az emberek maguknak telekommunikációs szolgáltatót, avagy miért ekkora Magyar Telekom előnye a telekommunikációs piacon
: Katona Patrik
: Katona Patrik
Az UNIQA Biztosító Zrt. elemzése marketing szempontból
: Tősér Dorián
: Tősér Dorián
Ahol sok ember álmodik egyszerre és így kezdődik a valóság –avagy ördögkatlan fesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
„HÁT, AKKOR ÍGY KELL ÉLNÜNK” - A médiahasználat szociális reprezentációinak vizsgálata a magyar televíziózás történetében
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
: Surányi Attila
: Surányi Attila
Magyarország helyzete az outsourcing piacon
: Szabó Réka
: Szabó Réka
A jövőbeli piaci helyzet vizsgálata Magyarország egyik meghatározó telekommunikációs vállalatánál.
: Percze Kristóf
: Percze Kristóf
Magyarország helyzete az európai outsourcing piacon
: Makai Alexandra
Megjelent: (2014)
: Makai Alexandra
Megjelent: (2014)
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A digitális zene terjesztése marketing szempontból
: Kuti Csaba
: Kuti Csaba
A magyar lóversenyzés elemzése marketing szempontból
: Kanik Dorina
: Kanik Dorina
GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK MARKETING ÉS MUNKAÜGYI SZEMPONTBÓL
: Gazdag Erika
: Gazdag Erika
Helyfüggő közösségi mobilhálózat lehetőségei marketing szempontból
: Bárány Alexandra
Megjelent: (2014)
: Bárány Alexandra
Megjelent: (2014)
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon
: Kelemen Henrietta
: Kelemen Henrietta
Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
: Bálint Patrik
: Bálint Patrik
Az értékesítési helyzet elemzése a PET újrahasznosítási piacon
: Katzler Tímea
: Katzler Tímea
Az egyedi képes bankkártyák helyzete a magyar piacon
: Balázs Tünde
: Balázs Tünde
Döntésbefolyásoló tényezők a telekommunikációs szektorban, a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélkörét vizsgálva
: Kocsis Gábor
: Kocsis Gábor
Babaváró hitel és gyermekvállalás
: Hovanecz Hanna
: Hovanecz Hanna
A dormakaba Zrt trade marketing tevékenysége a hazai kiskereskedelmi piacon
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Banki és telekommunikációs adattárház modellezés
: Petró Ádám
: Petró Ádám
Archiválás egy telekommunikációs vállalat életében
: Telek Szabolcs
: Telek Szabolcs
Induló vállalkozások finanszírozása és helyzete a piacon
: Sorian Selena Jennifer
: Sorian Selena Jennifer
Jászberény elemzése régió-, településfejlesztés és marketing szempontból
: Fülöp-Bozsó Nikolett
: Fülöp-Bozsó Nikolett
Létezik-e verseny a távközlési piacon? avagy A magyarországi telekommunikációs szektorban folyó verseny bemutatása egy érdekes eset tükrében
: Farkas Eszter
: Farkas Eszter
A digitális marketing bemutatása és gyakorlati ábrázolása a telekommunikációs cégeken keresztül
: Árva Tamara
: Árva Tamara
BÁCSVÍZ Zrt. Nagykőrösön létrehozott üzemmérnökségének megvalósítása projektmenedzsment szempontból
: Bujdosó Ágnes
: Bujdosó Ágnes
A szervezeti működés elemzése marketing szempontból az Erste Banknál
: Kiss Kálmán Ferenc
: Kiss Kálmán Ferenc
Ügyfélszintű megtérülés számítás a telekommunikációs iparágban
: Matiscsák László
: Matiscsák László
Hasonló tételek
-
Így alkoss értékes márkát!
: Nyári Béláné -
„Így vásárolunk mi" A magyar online kiskereskedelem fogyasztói szemmel
: Derényi Zsófia
Megjelent: (2014) -
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra -
Trendek a telekommunikációs piacon mobilinternet és okostelefonok elterjedése
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013) -
A labdarúgás, mint a kereskedelem egyre jobban fellendülő piaca
: Kiss Zoltán