Konferenciaturizmus online világa az IIR Magyarország példáján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Halasi Nikolett
További közreműködők: Szeidl Klaudia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:IIR Magyarország Kft.
konferencia
marketingeszközök
marketingkommunikáció
rendezvény(ek)
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36652
Leíró adatok
Kivonat:Az elmúlt egy év nagy változásokat hozott a turizmusban, pozitívakat és negatívakat is. A rendezvények, azon belül is a konferenciák a fennmaradás érdekében a virtuális teret kihasználva, az  online platformra kerültek. A projektmunkában a szakmai gyakorlati helyemet, a budapesti IIR Magyarország konferencia szervező cég átállását mutatom be, a konferenciáik, ezek marketing tevékenységeit vázolom fel, itt az elvégzett feladatokat is bele fűzve. A célom, hogy megmutassam miben is változtak a konferenciák, ezek marketingje, és lehet-e pozitívuma a koronavírus miatti online átállásnak.