Videojátékok felhasználása a művelődésben és az oktatásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Taksony Dániel
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gamification
múzeumpedagógia
művelődéskoncepciók
oktatáskoncepciók
videojátékok
virtuális tér
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36653

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36653
005 20210922090744.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Taksony Dániel 
245 1 0 |a Videojátékok felhasználása a művelődésben és az oktatásban  |c Tóth Taksony Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Korunk ifjúságának fontos részét képzik a videojátékok, melyek nagy utat jártak be a kísérleti eszközöktől, a játéktermeken át, a zsebeinkig. Nem csak egy iparág, szórakoztató eszköz, hanem mint önálló művészeti forma is megállják a helyüket, és sok módon formálhatják a világlátásunkat, kulturális preferenciáinkat. Dolgozatom kipróbált, vagy elméleti síkon működőképes példákon keresztül mutat be módszereket, amelyek eredményes módon segítik vagy segíthetik elő különböző készségek fejlődését. Mindemellett dolgozatom olyan kérdéskörökkel is foglalkozik, mint a videojátékok társadalmi megítélése, pozitív és negatív hatásai, valamint a terület fejlődési lehetőségei. 
695 |a gamification 
695 |a múzeumpedagógia 
695 |a művelődéskoncepciók 
695 |a oktatáskoncepciók 
695 |a videojátékok 
695 |a virtuális tér 
700 1 |a Hübner Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36653/1/T%C3%B3th_Taksony_D%C3%A1niel_Szakdolgozat_v%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés