Videojátékok felhasználása a művelődésben és az oktatásban
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | gamification múzeumpedagógia művelődéskoncepciók oktatáskoncepciók videojátékok virtuális tér |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36653 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg36653 | ||
005 | 20210922090744.0 | ||
008 | 210922suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Tóth Taksony Dániel | |
245 | 1 | 0 | |a Videojátékok felhasználása a művelődésben és az oktatásban |c Tóth Taksony Dániel |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a Korunk ifjúságának fontos részét képzik a videojátékok, melyek nagy utat jártak be a kísérleti eszközöktől, a játéktermeken át, a zsebeinkig. Nem csak egy iparág, szórakoztató eszköz, hanem mint önálló művészeti forma is megállják a helyüket, és sok módon formálhatják a világlátásunkat, kulturális preferenciáinkat. Dolgozatom kipróbált, vagy elméleti síkon működőképes példákon keresztül mutat be módszereket, amelyek eredményes módon segítik vagy segíthetik elő különböző készségek fejlődését. Mindemellett dolgozatom olyan kérdéskörökkel is foglalkozik, mint a videojátékok társadalmi megítélése, pozitív és negatív hatásai, valamint a terület fejlődési lehetőségei. | |
695 | |a gamification | ||
695 | |a múzeumpedagógia | ||
695 | |a művelődéskoncepciók | ||
695 | |a oktatáskoncepciók | ||
695 | |a videojátékok | ||
695 | |a virtuális tér | ||
700 | 1 | |a Hübner Andrea |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36653/1/T%C3%B3th_Taksony_D%C3%A1niel_Szakdolgozat_v%C3%A9gleges.pdf |z Dokumentum-elérés |