Az e-kereskedelem sikertényezői az Estée Lauder Kft. leányvállalatnál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kárpáti Zsuzsanna
További közreműködők: Lipák Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
influenszer
közösségi oldalak
marketing
szépségipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36664

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36664
005 20210922090805.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kárpáti Zsuzsanna 
245 1 3 |a Az e-kereskedelem sikertényezői az Estée Lauder Kft. leányvállalatnál  |c Kárpáti Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom témája az Estée Lauder Kereskedelmi Kft. szépség ipari cég és az ott eltöltött gyakorlatom bemutatása.Az Estée Lauder multinacionális cég egy kis családi vállalkozásként indult, mely a szépségiparban kívánja üzleti lehetőségeit kihasználni és a versenytársakkal szemben piaci előnyöket elérni, valamint jövedelmező üzleti tevékenységet folytatni.A projektmunkám témája az e-kereskedelem sikertényezői egy adott vállalatnál. Az e-commerce csapat megmutatta számomra, milyen fontos az egyéni és csapatmunka, is ezen a területen. Mindenki saját maga felelős az időbeosztásáért, és az idő menedzsmentért, ami viszont szorosan összekapcsolódik a többiekével. Így a csapat munkát is elősegíti az egyéni teljesítmény. 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a influenszer 
695 |a közösségi oldalak 
695 |a marketing 
695 |a szépségipar 
700 1 |a Lipák Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36664/1/K%C3%A1rp%C3%A1ti_Zsuzsanna_Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés