A Vaják című tv-sorozat hatása a magyar filmturizmusra
Elmentve itt :
Szerző: | Zsobrák Luca |
---|---|
További közreműködők: | Talabos István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | felmérés filmturizmus külföldi beruházások külföldi piacok nemzetközi turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36690 |
Hasonló tételek
Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013)
A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.
: Kalocsai Nikoletta
: Kalocsai Nikoletta
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes
: Végh Ágnes
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
Szakmai gyakorlatom a Sport TV-nél
: Dávid Gábor
: Dávid Gábor
Szakmai gyakorlatom a Zugló TV-nél
: Prokaj Ádám
: Prokaj Ádám
Áfa tv alkalmazása egy autókereskedéssel foglalkozó vállalkozásban
: Karsaine Kufakisz Mária
: Karsaine Kufakisz Mária
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
A TV cserefolyamat teljesítménymérése és fejlesztési lehetőségei a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Anonim Anonim
: Anonim Anonim
Intertextualitás a Charlie és a csokigyár című művekben
: Pék Barbara
: Pék Barbara
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Casting folyamat az Éjjel-Nappal Budapest című műsorban
: Rubi Dóra Alexandra
: Rubi Dóra Alexandra
The falling dollar ; Arab közös piac című cikkek fordítása
: Komoróczy Zsuzsa Judit
: Komoróczy Zsuzsa Judit
A dzsesszkorszak szimbólumai A nagy Gatsby című film keresztmetszetében
: Pádár Zsófia Titanilla
: Pádár Zsófia Titanilla
Az ATV és a HírTv esti híradóinak elemző összehasonlítása
: Berecz Katalin
: Berecz Katalin
[Going hybrid] ; [MBA-mítosz a piacon] című cikkek fordítása
: Vörösné Szatura Ágnes
: Vörösné Szatura Ágnes
[Open up] ; [Stagflációs félelmek - Egy fölé] című cikkek fordítása
: Váczi Mariann
: Váczi Mariann
Just good business ; Terroristák ne kíméljenek című cikkek fordítása
: Várkonyiné Nagy Emese
: Várkonyiné Nagy Emese
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
A konferenciaszervezés sajátosságainak bemutatása a Vészcsengő III. című konferencia tükrében
: Petrányi Emese
: Petrányi Emese
A készletek a magyar és a nemzetközi számvitelben, a Studio Moderna 2000 Tv Shop Kft. készletei
: Vályi Kitti
: Vályi Kitti
Streamerek által használt videókártyák és processzorok elemzése a Twitch.tv-n
: Kaya Ádám
: Kaya Ádám
Az aktív és a Passzív sportturizmus gazdasági és társadalmi hatásai Konzulens
: Zsobrák Luca
: Zsobrák Luca
[A change in climate] ; [Barnamezős területek - probléma vagy lehetőség?] című cikkek fordítása
: Kajdyné Kiss Katalin
: Kajdyné Kiss Katalin
The Power of Portrayal - Media Influence on Marketing Advertising PR Through Analysis''The Boys'' TV Show
: Oltai Márk György
: Oltai Márk György
Hogy veszik át a streaming szolgáltatók a TV szerepét, avagy a streaming felemelkedése
: Pogonyi Patrik
: Pogonyi Patrik
Fordítási kérdések a japán és a magyar nyelvben Murakami Haruki Kafka a tengerparton című könyvének fordítása alapján
: Sato Noriko
Megjelent: (2009)
: Sato Noriko
Megjelent: (2009)
The United States is falling down on Us ; A japán cég alkalmazottja című cikkek fordítása
: Perl Andrea
: Perl Andrea
[Competing industries in islands] ; [Mitől lesz vonzó egy úti cél?] című cikkek fordítása
: Polyák Emese
: Polyák Emese
Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
: Bárdy Orsolya Melinda
: Bárdy Orsolya Melinda
Rapid expansion of the health workforce in response to the HIV epidemic ; A tű fokán című cikkek fordítása
: Pollermann Eszter
: Pollermann Eszter
A marketingszervezet szerepe, tevékenysége az Antenna Hungária Zrt-nél, kifejezetten a mindigTV szolgáltatás kapcsán
: Peiszerné Gidai Anett
: Peiszerné Gidai Anett
[The practical consequences of the London Agreement on the application of article 65 EPC] ; Szabadalombitorlási per című írások fordítása
: Gellért Katalin
: Gellért Katalin
„Üllő városközpont fejlesztése és funkcióbővítő rehabilitációja” című projekt bemutatása és vizsgálata
: Murguly Viktória Brigitta
: Murguly Viktória Brigitta
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
„Az európai kultúra és történelem" című előadást kísérő német nyelvű szeminárium új oktatási koncepciója
: Bodolay László, et al.
Megjelent: (2006)
: Bodolay László, et al.
Megjelent: (2006)
Közösségi kommunikáció a művészet eszközeivel - "Mesélő házak - audivizuális térélmények, hangzó utcai múzeum" című projekt esettanulmányában
: Horkay László Márk
: Horkay László Márk
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
GINOP 6.1.1-15 "Alacsony képzettségűek és közfoglalkoztatottak képzése" című projekt megvalósulása és finanszírozása
: Kardos Brigitta
: Kardos Brigitta
Hasonló tételek
-
Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán
: Kalmár Zsófia
Megjelent: (2013) -
A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.
: Kalocsai Nikoletta -
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes -
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella -
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita