Könnyűzenei koncertek hatása az utazási döntésre
Elmentve itt :
| Szerző: | Fülöp Réka |
|---|---|
| További közreműködők: | Schultz Éva |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | COVID-19 koncert koncertlátogatás koncertutazás könnyűzene zenei turizmus |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36691 |
Hasonló tételek
A Z és az Y generáció utazási szokásai - a social média hatása az utazási döntésre
: Balázs Alexandra
: Balázs Alexandra
Az élőzenés koncertek kultúraközvetítő és közösségformáló erejének vizsgálata a Budapest Park példáján
: Orbán Krisztina Dorottya
: Orbán Krisztina Dorottya
Az influencer marketing térhódítása és hatása a fogyasztói magatartásra, döntésre
: Molnár Loránd
: Molnár Loránd
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében
: Hajdú Kamilla
: Hajdú Kamilla
A közösségi média és az influencerek hatása a vásárlói döntésre
: Murányi Krisztina
: Murányi Krisztina
A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre
: Korszakasz Diána
: Korszakasz Diána
Az elektronikus szájreklám hatása a fogyasztói döntésre egy étterem kiválasztása során
: Pidl Laura
: Pidl Laura
A fenntartható működés hatása a vásárlási döntésre a szállodai vendéglátás esetében
: Jároli Fanni
: Jároli Fanni
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
Trendek a vendéglátásban és azok fogyasztói döntésre gyakorolt hatásainak vizsgálata
: Barátosi Botond
: Barátosi Botond
Marketingkommunikáció a magyar könnyűzenei iparban
: Mészáros Kitti Katalin
: Mészáros Kitti Katalin
Könnyűzenei fesztiválok gazdasági hatásai Magyarországon
: Boumoujahed Dávid
: Boumoujahed Dávid
A könnyűzenei fesztiválok kialakulása Magyarországon
: Fazekas Dorotea
: Fazekas Dorotea
A könnyűzenei fesztiválok hatása a Siófoki kistérség turisztikai vonzerejére
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Könnyűzenei fesztiválok és komolyzenei rendezvények fogyasztói trendjei
: Bölecz Máté
: Bölecz Máté
A magyarországi könnyűzenei fesztiválturizmus vonzereje az európai fiatalok körében
: Lőri Ágnes
: Lőri Ágnes
Az egyediség és a médiaérdeklődés összefüggései a könnyűzenei színtéren
: Tüzes Mátyás Gergő
: Tüzes Mátyás Gergő
A magyar underground könnyűzenei produkciók menedzselése a zeneiparban végbement változások tükrében
: Kis Réka Fruzsina
: Kis Réka Fruzsina
A hazai könnyűzenei élet újmediális kapcsolata a vásárlásösztönzéssel
: Suta Máté Zoltán
: Suta Máté Zoltán
A könnyűzenei export imázsformáló szerepe. A Magyar Zenei Exportiroda
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
A különböző kommunikációs csatornák hatékonyságának vizsgálata könnyűzenei koncertesemények megszervezésekor
: Csergő Mátyás
: Csergő Mátyás
Az Y és Z generációk könnyűzenei és gasztronómiai fesztivállátogatási szokásainak felmérése
: Kövesdi Viktor
: Kövesdi Viktor
Különböző generációk utazási döntéseinek hatása az utazási irodák jövőjére
: Futó Nikolett
: Futó Nikolett
Könnyűzenei karrier és a zeneipar sajátosságai napjainkban, a digitális korszakban
: Sztranyovszky Andrea
: Sztranyovszky Andrea
Könnyűzenei fesztiválok szervezésének jövőbeni kihívásai a Sziget Zrt. példáján keresztül
: Slang Erik
: Slang Erik
A nemi egyenlőtlenség jelensége a zeneiparban és a magyar könnyűzenei oktatásban
: Terényi Eszter Gabriella
: Terényi Eszter Gabriella
A művészet és kultúra viszonya a társadalomban. Könnyűzenei közösségek szerveződése Budapesten
: Sélley Márton László
: Sélley Márton László
A könnyűzenei fesztiválok során keletkezett zajterhelés kezelése szervezési és lakossági oldalról
: Bicskei Beatrix
: Bicskei Beatrix
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili
: Csányi Nikoletta Lili
Marketingkommunikáció és szponzoráció hatása a hazai kulturális rendezvények és könnyűzenei fesztiválok népszerűségére és megítélésére a Fishing on Orfű esettanulmánya
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
A COVID-19 hatása a könnyűzenei fesztiválok szervezésére és az Y és Z generáció jövőbeli fesztivállátogatási hajlandóságára
: Száraz Anna
: Száraz Anna
Covid-19 hatása az utazási szokásokra
: Béres Bence
: Béres Bence
Induló és befutott zenekarok marketing és menedzsment tevékenységei a magyar könnyűzenei iparban
: Inczédi Judit
: Inczédi Judit
A könnyűzenei fesztiválok kultúraközvetítő szerepe a Sziget és a VOLT példáján keresztül
: Parapatics Panna
: Parapatics Panna
Hazai könnyűzenei fesztiválok marketingkomunnikációjának fogyasztói megítélése a Sziget Kulturális Szervezőiroda fesztiváljain keresztül
: Boros Regina
: Boros Regina
Az évtized trendjeinek hatása az utazási szokásokra
: Csólig Nikolett
: Csólig Nikolett
Hasonló tételek
-
A Z és az Y generáció utazási szokásai - a social média hatása az utazási döntésre
: Balázs Alexandra -
Az élőzenés koncertek kultúraközvetítő és közösségformáló erejének vizsgálata a Budapest Park példáján
: Orbán Krisztina Dorottya -
Az influencer marketing térhódítása és hatása a fogyasztói magatartásra, döntésre
: Molnár Loránd -
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében
: Hajdú Kamilla -
A közösségi média és az influencerek hatása a vásárlói döntésre
: Murányi Krisztina