Piackutatás a magyar biohús fogyasztásról
Saved in:
Main Author: | Strommer Ádám Zoltán |
---|---|
Other Authors: | Molnár Zsolt |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | húsfogyasztás marhahústermelés piackutatás piackutatási esetleírások piackutatási módszerek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36692 |
Similar Items
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba
: Zsigmond Csaba
Piackutatás az elöregedő társadalom anyagi helyzetében
: Mihálku Ádám
: Mihálku Ádám
Rendezvényszervezés és a piackutatás kapcsolata
: Sulyan Sára
: Sulyan Sára
Piackutatás és marketing a közszférában
: Kasnyik Cintia
: Kasnyik Cintia
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia
: Őrsi Szilvia
A Café Madeleine számára végzett piackutatás
: Györök Márk
: Györök Márk
Az arculattervezés és a piackutatás összefüggései a magyar médiapiac tükrében
: Patay Kata
Published: (2009)
: Patay Kata
Published: (2009)
Piackutatás a halal termékek bevezetéséről az osztrák gyorséttermekbe
: Nagy Norbert
: Nagy Norbert
Vállalati értékesítési tevékenység, avagy piackutatás egy kereskedő életében
: Szabó Csenge
: Szabó Csenge
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Piackutatás, mint marketingkommunikációs tevékenység egy nemzetközi judo verseny példáján keresztül
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Az utazásközvetítés az Express Partner Utazási Irodánál és piackutatás elemzése
: Bán Kíra Zsuzsanna
: Bán Kíra Zsuzsanna
Piackutatás, mint marketingtámogató eszköz az Egis Gyógyszergyár Zrt. vállalaton keresztül
: Dobrádi Brigitta Edina
: Dobrádi Brigitta Edina
A piackutatás és a vevőorientáció meghatározása, kapcsolatának bemutatása a próbavásárláson keresztül
: Varga Fanni Viktória
: Varga Fanni Viktória
A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben a Turizmusfejlesztés Jánoshida, Alattyán és Jászalsószentgyörgy településeken példájára
: Farkas Patrik
: Farkas Patrik
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Kockázat-hozam optimalizálás a magyar tőkepiacon
: Gyarmati Zoltán
: Gyarmati Zoltán
A magyar film expresszionista törekvései
: Meló Ádám
: Meló Ádám
Optimális készletszint biztosítása egy magyar középvállalatnál
: Magyar Zoltán
: Magyar Zoltán
Számítógépes termelésirányítás a Magyar Pénzverő Zrt.-nél
: Újvári Zoltán
: Újvári Zoltán
Adóoptimalizálási lehetőségek a magyar kis- és közvállalkozásoknál
: Cseresnyés Zoltán
: Cseresnyés Zoltán
Flive (magyar startup) Üzleti Terv
: Kalocsai Ádám
: Kalocsai Ádám
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva
: Ádám Éva
Magyar projektek a Top 10 nemzetközi Crowdfunding platformon
: Rajki Zoltán
: Rajki Zoltán
A rendszerváltás utáni magyar rejtett gazdaság statisztikai elemzése
: Bihi Zoltán
: Bihi Zoltán
Nemzetközi fizetések a Magyar Külkereskedelmi Bank Rt. gyakorlatában
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
A jövedelem hatása a fogyasztói viselkedésre a magyar élelmiszerpiacon.
: Bessenyei Zoltán
: Bessenyei Zoltán
Növényi tejek magyar piaci helyzete
: Kocsis Balázs Zoltán
: Kocsis Balázs Zoltán
A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra
: Hanol Ádám
: Hanol Ádám
Egy magyar kereskedelmi bank társadalmi felelősségvállalása
: Dudás Ádám
: Dudás Ádám
A Magyar identitás megtartása az Egyesült Államokban
: Szalóczy Ádám
: Szalóczy Ádám
A magyar ingatlanpiac alakulásának és aktuális helyzetének az elemzése
: Szücs Zoltán
: Szücs Zoltán
Az e-kereskedelem a magyar online vásárlási szokások tükrében
: Végh Zoltán
: Végh Zoltán
A magyar gazdaság ellenálló képességének alakulása 2002-től napjainkig
: Lakatos Zoltán
: Lakatos Zoltán
Magyar élelmiszer-kereskedelmi KKV-k emberi erőforrás gyakorlatai
: Kéninger Zoltán
: Kéninger Zoltán
Alvállalkozói munka- és anyagelszámolás a Magyar Telekom Informatikai támogató rendszereiben
: Orosházi Zoltán
: Orosházi Zoltán
Hagyományos magyar meleg tészták a budapesti éttermek kínálatában
: Antal Ádám
: Antal Ádám
Az Európai Uniós források szerepe a magyar egészségügyben
: Fűtő Ádám
: Fűtő Ádám
Egy magyar középvállalkozás beszerzési folyamatainak átszervezése középpontban a stratégiai szemléletmód /
: Sternóczky Ádám
: Sternóczky Ádám
Similar Items
-
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba -
Piackutatás az elöregedő társadalom anyagi helyzetében
: Mihálku Ádám -
Rendezvényszervezés és a piackutatás kapcsolata
: Sulyan Sára -
Piackutatás és marketing a közszférában
: Kasnyik Cintia -
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt