A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Süle Noémi
További közreműködők: Keszei Barbara
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:érték(ek)
fesztivál
márkázás
országimázs
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36710

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36710
005 20210922090933.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Süle Noémi 
245 1 2 |a A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása  |c Süle Noémi  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a legjobb, közepes méretű európai fesztiválok között számontartott  Telekom Volt fesztivált, illetve annak országimázs formáló hatását vizsgáltam. A kutatás során felmértem, majd összehasonlítottam, hogy mit gondolnak a hazai, illetve a külföldi látogatók a fesztivállal kapcsolatban, miben rejlik a sikeressége, illetve milyen gyengébb, kevésbé vonzó elemmel rendelkezik. A kutatás módszertanát tekintve online megkérdezéssel mértem fel a fesztiválozók tapasztalatait, élményeit, mind a hazai, mind pedig a külföldi közönség körében. A kutatás eredményei alapján a Telekom Volt fesztivál is meghatározó szerepet tölt be országunk imázsának alakításában, emellett pedig közösségszervezés szempontjából is igen fontos az az érték, amit képvisel a fesztivál. Ilyen érték lehet a rendezvény összetartó ereje, a közösségalkotás, az új barátok, kapcsolatok kialakításának lehetősége. 
695 |a érték(ek) 
695 |a fesztivál 
695 |a márkázás 
695 |a országimázs 
695 |a turizmus 
700 1 |a Keszei Barbara  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36710/1/Szakdolgozat_S%C3%BCle%20No%C3%A9mi.pdf  |z Dokumentum-elérés