A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
Elmentve itt :
Szerző: | Süle Noémi |
---|---|
További közreműködők: | Keszei Barbara |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | érték(ek) fesztivál márkázás országimázs turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36710 |
Hasonló tételek
A Telekom Volt Fesztivál marketingstratégiájának elemzése
: Sebestyén Nikolett
: Sebestyén Nikolett
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
A Telekom Volt Fesztivál fejlesztési és újrapozícionálási lehetőségeinek bemutatása
: Hajcser Eszter Patrícia
: Hajcser Eszter Patrícia
A Telekom Volt Fesztivál szállás lehetőségeinek elemzése és azok fejlesztési lehetőségei
: Menyhárt Krisztina
: Menyhárt Krisztina
A Sziget Fesztivál, Balaton Sound és Volt Fesztivál italkínálatának vizsgálata
: Márton Richárd
: Márton Richárd
Országimázs
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A rendezvények helyzete és turizmust formáló hatása Székesfehérváron
: Jámbor Anna
: Jámbor Anna
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett
: Andrékó Dóra Henriett
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya
: Balázs Orsolya
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina
: Heleszta Norina
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
A fesztiválok helyzete és turizmust formáló hatása a Veszprémi kistérségben a VeszprémFest példáján keresztül
: Kolocz Ivett
: Kolocz Ivett
A fesztiválok városa Sopron. A város idegenforgalmának elemzése a jelentősebb fesztiválok, kiemelten a VOLT Fesztivál hatásait vizsgálva.
: Tóth Rita
: Tóth Rita
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina
: Szócsek Edina
A hálózati gazdaság iparágakat, folyamatokat, elektronikus fizetési megoldásokat és társadalmat formáló ereje
: Wölfer Adrienn
: Wölfer Adrienn
ADATTISZTÍTÁS - A PROJEKT SIKERES VOLT?!
: Vilmányi Viktória
: Vilmányi Viktória
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
A volt szovjet Közép-Ázsia gazdaságtana
: Hegyaljai Rudolf
: Hegyaljai Rudolf
Touristic and social impact of Volt festival on Sopron
: Kátai Angéla
: Kátai Angéla
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
Szlovénia gazdasági kapcsolatai a volt jugoszláv tagállamokkal
: Buncsek Adél
: Buncsek Adél
A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében
: Jászai Nikolett
: Jászai Nikolett
Hollandia gazdasági kapcsolatai volt gyarmataival a 21.században
: Kovács Luca
: Kovács Luca
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
: Lajer Nikolett
: Lajer Nikolett
Ördögkatlan Fesztivál hatása a helyi közösségre
: Boszágh Borbála Sára
: Boszágh Borbála Sára
A katedra volt az ő világa - Csernyák László életútja
: Molnár Sándor
Megjelent: (2023)
: Molnár Sándor
Megjelent: (2023)
A Sziget Fesztivál és a Budapesti Tavaszi Fesztivál hatása a főváros turizmusára, imázsára
: McCree Peter
: McCree Peter
Volt téglagyári terület rehabilitációjával egy új városközpont kialakításának projektterve
: Makár Brigitta
: Makár Brigitta
A koreai és az európai kultúra összehasonlítása, a koreai országimázs kialakításának nehézségei
: Pósa Krisztina
: Pósa Krisztina
Viselkedéstechnikai különbségek és hasonlóságok Spanyolország és a volt gyarmatai között
: Csóré Kristóf
: Csóré Kristóf
Hazai fesztivál-nagyhatalmak hatása a magyar fogyasztókra
: Hatvani Brigitta
: Hatvani Brigitta
A Fishing on Orfű fesztivál hatása Orfű turizmusára
: Nagy Viktória Flóra
: Nagy Viktória Flóra
A Brain Bar fesztivál hatása és jelentősége
: Szücs Gábor
: Szücs Gábor
VoLTE szolgáltatás kiépítésének és bevezetésének gazdasági és társadalmi tényezői
: Németi József
: Németi József
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
A Balaton Sound Fesztivál szálláshely lehetőségeinek elemzése
: Mihályi Amanda Noémi
: Mihályi Amanda Noémi
A Telekom Kraft. A Telekom fiataloknak kialakított márkájának elemzése.
: Ujhelyi Dorottya
: Ujhelyi Dorottya
Hasonló tételek
-
A Telekom Volt Fesztivál marketingstratégiájának elemzése
: Sebestyén Nikolett -
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória -
A Telekom Volt Fesztivál fejlesztési és újrapozícionálási lehetőségeinek bemutatása
: Hajcser Eszter Patrícia -
A Telekom Volt Fesztivál szállás lehetőségeinek elemzése és azok fejlesztési lehetőségei
: Menyhárt Krisztina -
A Sziget Fesztivál, Balaton Sound és Volt Fesztivál italkínálatának vizsgálata
: Márton Richárd