A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lovas Ágnes
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:értékesítés
idegenforgalom
konferencia turizmus
pandémia
üzleti turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36730

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36730
005 20210922091009.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lovas Ágnes 
245 1 2 |a A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése  |c Lovas Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A pandémia hatása az üzleti turizmusra, következményei mind rövid, mint hosszútávon. A koncerenciaturizmus jövőben lehetőségei, kihívásai, veszélyei. E kérdéskör bemutatása a Danubius Hotel Helián, és a vele (értékesítési szempontból) egy klaszterré alakult Danubius Radisson Blu Béke Hotelen keresztül. Mindezek megítélése primer és szekunder kutatás elvégzésével. Primer kutatás: mélyinterjú Hegedüs Hajnalka Értékesítési igazgatóval, szekunder kutatás. SWOT analízis végzése, majd a Béke és a Helia eredményeinek összevetése. 
695 |a értékesítés 
695 |a idegenforgalom 
695 |a konferencia turizmus 
695 |a pandémia 
695 |a üzleti turizmus 
700 1 |a Oláh Péter Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36730/1/A%20Danubius%20Hotel%20Helia%20%C3%A9rt%C3%A9kes%C3%ADt%C3%A9si%20politik%C3%A1j%C3%A1nak%20%C3%A9s%20lehet%C5%91s%C3%A9geinek%20elemz%C3%A9se.pdf  |z Dokumentum-elérés